[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal blijken na de werkelijke WCG:9
     
  2. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar keer een game met hem gespeeld, zn stem is zoooo irritant. En de dingen die ie zegt ook. Misschien valt hij in real life wel mee. 8)
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjah jappen he8) (dat is ie tog?)
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tussen de host hebben en de host stelen ligt nog altijd een hele wereld , het eerste is volkomen normaal en legitiem en het tweede is gewoon cheaten
    Wij hebben hier in belgie met telenet een van de beste internetverbindingingen die je kan hebben in europa en wij hebben hier héél zelden de host , en dit met dank aan alle kutgamertjes die er rondlopen en die een compprogje nodig hebben om hun level op te krikken en dit ten nadele van diegene die het spel volkomen eerlijk willen spelen .
    En o ja , als wij hier eindelijk eens zelf de host hebben , dan merken wij best wel hoeveel voordeel je hier uit haalt en het gemakkelijker is om je tegenstrevers uit te schakelen en je véél gemakkelijker je level de hoogte te zien ingaan.:mad:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  5. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie internetverbindingen in Belgie? Jullie werken met van die blokken man,das echt zwaar belabberd..
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0

    Voor zover is ie een Canadees.... En zijn stem is idd zeer irri en hij is ook nog is zeer overtuigd van zijn eigen skill.. Die combinatie is gewoon kut als je dat een beetje kan begrijpen:+
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    arrggh.. team hardcore is echt zuigend soms met die connectie's elke keer verliezen door lag of iemand met rode verbinding enz, is echt klote, dan gah je dus maar rumble pit doen, en ja hoor, kleine kut amerikanen met host ( dikke lag ) die winnen en je dan dom gaan doen, dan maar head tot head, tjah acencsion , hij spawnt bij br en rocket ik helemaal in het hoekje bij grote basis, voordat ik een sniper of iets op kon pakken had die me al dood met rocket, tjah en dan is acencsion ook nog eens moeilijk uit handen te geven dus je raadt het al, kleine kut amerikaan die je weer verrot begint te schelden... ach soms vraag ik me af wat heeft bungie wel goed kunnen doen want het spel is wel leuk maar zo slecht afgewerkt:'-(
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Slecht afgewerkt??! Man het zijn de spelers, je hebt het toch niet over bugs ofzo, maar over je (Amerikaanse) tegenspelers.
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    - de rotspawns,
    - de lag die er sinds de update is
    - dat ze die gozer host geven
    - enz enz, ze komen bijna elke game weer voor
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. De sfeer is verne*kt in halo 2. Iedereen scheld elkaar uit ook NL vs NL. Het is maar een spelletje. Daarnaast is geen een game foutloos. Bungie maakt wel erg grote fouten(meer nieuwe maps in MM gooien terwijl ze weten dat er gemod wordt). Maar ja. Iedereen kan wel zeuren maar de game word nog steeds volop gespeeld.
     
  11. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn xbox al tijdje verkocht en al kei lang nie meer online geweest, is halo nog zo druk, speelt iedereen het nog zo veel enzo...? veel cheaters? leuk? kutspel?
    ik vond het een kick spel maar mis het niet, wachtend op de 360......
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat is geen fout van Bungie, moeten zij maanden werk weggooien en denken van: Ach, er wordt toch wel gemod?

    Don`t hate the game, hate the player.
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    en ja iedereen kan nu wel gaan zeggen dat halo2 verneukt is en zo maar voor mij is het nog wel het beste spel op de xbox qua graphics, gameplay, en online modes. Ik heb nog nooit zo'n game gezien met zoveel functies in een game als bij H2. Toen het spel net uit was vond ik halo2 echt wel super vet, maar ja cheaters kwamen en die verneukte het wel een beetje. Maar Cheaters blijf je houden in elke game of dat het nou pong of halo2 is je blijft ze houden:eek:. Maar ja ga gerust door met het afkraken van dit spel heb je tenminste nog wat te doen hier en ik stoor me er toch niet aan :p

    Veel plezier nog met het spelen van het beste spel op de xbox waar jullie zo gelukkig mee zijn :+

    _0/
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hierbij zeg ik:

    AMEN _O_ _O_ _O_
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol niels
    je zegt:

    de lag die er sinds de update is...

    Hmm sorry hoor maar ik denk dat je voor de patch ongeveer 80% op je eigen host speelde als het niet meer is... anders werd je namelijk gestandbyed weet je nogO-)
    Daarom lijkt het alsof er minder lag voor de patch was...
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    jah toevallig ken k ze wel (met ze gespeeld voor update) k kwam mr Ownage tegen en die is een van de 4 spelers van Team US eh, waarvan Sadpanda en Gspot ook lid van zijn, k heb met ze gespeeld met 3 andere amerikane en werde nogal geraapt :'-(
    k ben later Sadpanda nog tegen gekomen in MM en hij speelde onder StK Ogre eh (andere account) samen met blackjak en da was ook nogal hard

    en jah die ego van Sadpanda stinkt nogal :mad:

    en ze zijn zonder voorbereiding (zegge ze zelf dan) 2de gworde op de laatste MLG waar ze aan mee hadde gedaan dus opzig ook wel props aan die gaste

    k vraag me eik af wie eerste word in die poule want Gspot en Sadpanda vs de Ogres is nogal een vette pot k hoop da Champ en Ipzor die kunne zien want k zou die niet wille misse:9

    mar wie weet miss gebeurt er een wonder :eek: mar k hoor et nog wel iedergeval veel suc6 gaste;)

    GO WITH DUTCH PRIDE ;) :confused: _0/
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, ik d8 dat sadpanda in FEAR zat en dat blackjak in str8 rippon, en dat op de laatste MLG het team van fonzi, foulaci, walka en blackjak 2e geworden was, kan het mis hebben hor.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Don't hate the game, nor the player, the one who has to change is YOU!

    -Kon Artis, D12 8) 8)
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Uhm het kan ook aan mij liggen maar volgensmij heb je het heeel erg fout8)

    Laatste MLG was toch deze:

    http://www.mlgpro.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=974&topic=24&newlang=

    En fonzi en foulacy zitten in TmG samen met Zyos en Tsquared...

    Verder hebben blackjak en WalKa wel in str8 rippon gezeten inderdaad maaar dat was volgensmij ook alweer super lang geleden
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook zo maar daarvoor (ik dacht da et Nashville was) hadde ze wel 2de plaats ;) en k weet ni cker of blackjak bij nashville er toen bij was bij Team US eh mar iedergeval Mr Ownage, Sadpanda eh en Gspot ware er cker bij toen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina