Ninja Gaiden Helpthread [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 2 mei 2005.

  1. Victor

    Victor Guest

    Nee, je kan daar niks mee. Het wordt alleen gebruikt door de MSAT's en de soldaten om te spawnen en binnen te komen. Verder niks, gewoon een leeg gat.
     
  2. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    in de xbm stond d8 ik dat daar een ng lag.
     
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, alleen wist ik dat natuurlijk al 8) HAHa

    Dus mensen, ga naar de link in m'n sig. (die ik nu even wat groter ga maken.)

    greetz wooly



    Edit:// @ sungod, ben zelf ook bezig met alle NG's te halen, speel nu de hele game overnieuw, en elke level overnieuw als ik niet hoog genoeg haal, we gebruik ik een walktrough om deze keer wel alle scarabs te vinden. Die ene boven op het control huisje in de loods van de military warehouse was wel heel lullig.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  4. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik zit vast in chapter 13, ik heb net de eindbaas van chapter 12 verslagen en ben dus nu in het begin, maar weet helemaal niet waar ik heen moet, de grote poort aan het eind van de lange trap is dicht. Ik heb NG al uitgepeeld en ben met de 2e keer bezig, maar heb even geen idee wat ik moet doen.

    greetz wooly
     
  5. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    leg ff wat beter uit waar je precies bent.
     
  6. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit zo, ik heb chapter 12 gehaald (die met aan het eind die vuurdraak), dan krijg je een plek waar je heel vaak omhoog moet lopen via de muur, in zo'n vierkant steeds iets hoger, dan kom je in een stukje grot waar een ninja ligt met een map. Dan als je iets verder loopt ga je door een deur waar je eerst van de andere kant niet door kon (de deur komt uit in de grot waar je ergens ook tegen de 2 wormen vecht.) Dan weet ik even niet meer wat nu mijn volgende level is(ik dacht de labirith) maar ik kan nergens heen waar ik nog niet ben geweest, ik weet de weg niet. De enigste uitgang in die grot is naar de aquaduct.

    greetz wooly
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij moet je gewoon weer naar die plek lopen waar je daar binnen bent gekomen. Dat is die plek met dat diepe gat waar al die vleermuizen zitten. Als je daar komt krijg je vanzelf een cut-scene.
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar dan..... ik weet het niet. (toch maar even duidelijker, ik weet van die cutscene, ze hebben het over het zwaard wat sterker word, maar ik weet niet waar ik heen moet)

    greetz wooly
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    He? Na die cutscene wordt je toch vanzelf weer op pad gestuurd? Dat dacht ik iig. Anders dan moet je door dat gat weer naar boven d.m.v. wall-jumps.

    Je moet iig niet terug die grot in.
     
  10. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Goiz, kun je even op de chat komen?
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    *opgelost \o/


    (Grot uit, riool uit, naar twin snakes beeld, activeren, portals door.)
     
  12. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah mensen, ik en Goiz zijn er uit gekomen, ik ben verder, hehe...
    Ik kan nu weer andere mensen helpen, alleen dit stukje was weggevallen volgens mij.

    greetz wooly
     
  13. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je als je het spel hebt uitgespeeld met diezelfde save opnieuw beginnen? als ik dat doe begin ik helemaal vooraan zonder extra stuff enzo die je hoort te krijgen.

    nja het zal wel weer ns voor de verandering aan mij liggen;)
     
  14. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..... heb zelf het spel uitgespeeld, en toen een nieuwe gestart. Bovenin het plaatje van de saveplek staat dan succesive play. Voor zover ik weet heb je dan alleen nog de scarabs die je nog niet had gevonden, voor de rest zouden er nog wel wat andere dingen zijn... welke weet ik niet, misschien heeft iemand anders daar nog antwoord op.

    greetz wooly
     
  15. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik had ook gewoon dat 1e pak enzo.:confused:




    btw. tzal nog wel ff duren voordat ik daar weer ben want ik geb per ongeluk mn save weggegooid:eek:
    en nu hebk het ook nog uitgeleend dus.....:{
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  16. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het spel nu sinds gisteravond maar hoe kan je nou opslaan gaat dat pas na een bepaalde tijd gebeuren gebeurt dat automatisch of....
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je komt om de zoveel tijd een Savepaal tegen. Daar kun je je spel opslaan. Al zal je hier inmiddels vast zelf ook achter zijn gekomen tijdens het spelen 8)
     
  18. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    ja was maar verder gegaan:D en had het inmiddels ontdekt:D
    Toch bedankt
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het spel hebt uitgespeeld kan je dit saven, als je dan gesaved heb kan je naar load game gaan en die savegame loaden(hier staat dan inderdaad succesive play boven). dan begin je weer opnieuw met het spel op dezelfde moeilijkheidsgraad en je hebt dan dat paarse pakkie aan dus niet dat nieuwe pakkie. verder is ook de hele game hetzelfde alleen zijn de scarabs die je in de vorige game al hebt gepakt weg maar degene die je nog niet had liggen er nog. en ten slotte kan je in chapter 13 de dark dragon blade bij maramusa kopen...
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, hij ligt daar boven op die vloer. In die kamer waar het gat zit waarmee je in Maramusa's Shop komt.
     

Deel Deze Pagina