die gozer die die kikker heeft bedacht is al lang dik miljonair, en ik verwacht dat dit niet echt gaat verkopen, tenzij voor 5 euro ofsow
Het is wel slim als het net voor sinterklaas en kerst uitkomt. Wat krijg je dan : - Pappa en mamma staan in de winkel - Ze twijfelen wat ze aan hun kindje willen geven - Ze denken aan de afgelopen maanden, waar zoon/dochter op kickte - Hij was tijdens het eten helemaal blij met zijn CrazyFrog ringtone - Pappa en mamma zien een RaceSpel liggen MET CrazyFrog - Pappa en mamma kopen het racespel - Kindje pakt cadeautje uit..... tadaah
Gatver de gatverdamme, wat haat ik dat kutbeest. echt zin om ze nek om te draaien en hem in brand te steken. Maar eerst schiet ik zijn poten eraf, Gatver... walgelijk beest
Kijk als mensen hier ook nog zoveel aandacht aan geven verkoopt het heus wel. Ik bedoel een leuk xbox spel heeft na een paar dagen als de thread geopend is 7 reacties, deze ondertussen al 2 á 3 pagina's. Mensen vooral geen aandacht aan geven.
echt die jamba troep gewoon een bom op gooien. Het is spul wat ze 80 keer per uur aan prijzen en bijna geen hond zit erop te wachten, maar ik zou graag willen weten wie dit spel al in zijn verlanglijstje heeft staan Zag het te laat maar zal het in acht nemen_0/
hehe, rustig aan, we willen niet dat je voortaan als je een kikker of iemand voor een kikker aanziet, pijn gaat doen, keep it cool
dit spel zouden ze nou nog wel mogen uitbrengen van die kutkikker klikkieklikkie!! ik zocht eigenlijk een andere waarmee je z'n hoofd eraf kan rossen maar helaas wauwwie kep me record verbroken: 82 meter!!
Geen idee of iemand deze al kende, maar ik vond m wel grappig.. Maak zelf een einde aan de Crazy Frog ! http://www.somethingwrong.co.uk/crazy_frog_baseball/ mwuahhahah
jah ik vond t ook wel geinig, vooral leuk als je em volop van onderen in zn ballen slaat of heel hard op ze hoofd