Ontwikkelaar : Rockstar Toronto Uitgever : Rockstar Games / Take-Two Release Datum : 21 oktober 2005 Genre : Beat-'em Up Aantal spelers : 1-2 Nog een paar dagen en dan komt Rockstar weer met een nieuwe game. Ook dit keer weer een game die ongetwijfeld weer de aandacht van de media gaat trekken. En alweer een game met veel geweld. Rockstar brengt namelijk " The Warriors " uit, gebaseerd op de gelijknamige film uit 1979. In de film krijgen " The Warriors " ten onrechte een moord in hun schoenen geschoven en moet deze straatbende zich een weg banen van de ene kant van New York na de andere, waar hun wijk ligt. Natuurlijk moeten ze dan wel door gebieden waar andere bendes het voor het zeggen hebben, en deze bendes zijn uiteraard niet erg gelukkig met de moord waarvan " The Warriors " worden beschuldigd. De game speelt zich gedeeltelijk voor de film af en volgt tegen het einde het verhaal van de film. Ben zelf erg benieuwd na deze game, want deze game kon wel eens uitgroeien tot de nieuwe " Double-Dragon / Street of rage ", en dat waren altijd leuke games om te spelen. In de game zit ook een Co-op mode zodat je met zijn 2-en er lustig op los kunt slaan. Tijdens de Co-op mode speel je gewoon samen in 1 beeld, maar zodra de spelers te ver van elkaar vandaan lopen zal het spel overspringen naar een split-screen. Hierdoor kun je toch beiden je eigen weg lopen. Nog enkele screens: Bron: IGN.com
Lijkt mij niet echt super... Aangezien Rockstar meestal wel goede games maakt zal dit ook wel een goede titel worden, maar niet mijn smaak..
Op IGN krijgt die een 8,7. Lijkt mij ook een super spel, ze zeggen GTA en Manhunt gemixed+ veel extra vechtstijlen enz. Check ook vooral de naam van het 1ste plaatje Player 1.
Ajax is kickin ass. Ik weet het nog niet, twijfel nog erg over deze game. Heb in ieder geval andere games die hoger op mijn lijstje staan.
deze game lijkt me wel leuk, ook omdat het van rockstar is belooft al wat, ik vind dat rockstar nog geen 1 flop heeft gemaakt (zelfs manhunt vonk retegaaf) ik denk dat ik deze game zeker ga haalen, doelloos erop rossen is altijd leuk
Dit is zeker eentje die ik moet hebben!!! Lijkt me echt zo bruut. Beetje gasten verrot beuken. Lachen man.
lijkt me zeker wel een relax spel iedereen bruut in elkaar slaan en dan ook nog met z,n tweeen grafisch zal het niet super zijn.. Maar is ook niet echt het belangrijkste bij zo´n spel. De film vond ik vroeger altijd ook goed!
Wel beter dat je splitscreen krijgt als je te ver bij elkaar uit de buurt gaat. Dat is dus zo kut met mortal kombat. Ben je een dikke kombo aan het zetten, gaat je mattie te ver van je af staan waardoor je je killercombo kwijt bent.
@ Don Juan : dat vind ik ook jammer bij MK : Shoalin Monks. Maar Rockstar heeft hier gelukkig over nagedacht. Game wordt idd mix van een aantal Rockstar games. In de gebieden heb je de vrijheid die je in GTA ook hebt ( geen grote stad, maar in de verschillende wijken kan je gaan en staan waar je wilt ) , de stealth kills van Manhunt en de chaos van State of Emergency ( wat ik persoonlijk het zwakste spel van hun vond ) . Uit deze games gebruiken ze een hoop gameplay elementen. Toch schijnt het spel wel een spel op zich te zijn en niet zomaar een mixje van voorgaande games. Verder vind ik het ook wel top dat er geen vuurwapens inzitten ( gaat hier echt om gevechten tussen bendes zoals ze in die tijd ook plaats vonden, met knuppels, messen , enzovoort, ) en dat er geen bling bling sfeertje wordt neergezet. Wat dat betreft blijft Rockstar dus ook trouw aan de film. Grafisch zal het geen topper worden, maar Rockstar maakt wel gebruikt van grauwe beelden wat de sfeer van de oude film wel ten goeden komt denk ik. Ik ga hem vrijdag zekers halen, samen met NG Black ( en maybe Fable : TLC , maar hier twijfel ik nog over ). Kan ik voorlopig weer vooruit Nog wat screens :
Deze game is echt zo ontzettend vet !!! Echt superbrute moves, en lekker grof taalgebruik De graphics zijn niet echt 'up to date' maar zien er goed en gedetailleerd uit. Zit nu in act 5. De game is niet echt supermoeilijk, maar af en toe word het wel erg ruig, vooral als er 20 honkbalfreeks achter je aan rennen om je kop ff lekker te bewerken met een plan met spijkers erin IGN geeft hem een 8,7 en dat is wel terrecht Besturing lijkt soms niet te kloppen, maar dat komt om het feit dat er soms 8 mannetjes om je heen staan, als je dan één daarvan wilt meppen, kan hij nog wel eens overspringen naar een ander mannetje. Logisch dus dat het af en toe niet gaat zoals jij het wilt. Dit is niet echt een minpunt, want als je de gehele game bekijkt, en ziet wat ie te bieden heeft, ben je dit al heel snel vergeten. Qua brutaliteit kom je absoluut niets te kort. VB: pak een baksteen, ren naar een groep vijanden en sla die baksteen in SLO-MOTION recht in iemand zijn mik, het doet gewoon pijn om ernaar te kijken !!! Ook de dual-combo's zijn erg leuk, een teammaat van je heeft een vijand in de houdgreep, je rent erop af, één simpele druk op de A knop, en het mannetje word echt bruut van voren en van achteren keihard naar de andere wereld geholpen Aldus, IGN geeft hem een 8,7 Hij krijgt van mij een 9, omdat er een gebrek aan dit soort games op de markt is
DIt spel, is dat niet een beetje 'Double Dragon' style? Die oude game <totale pixelprei, jaren 80). Zo ja dan is het een vet spel denk ik .
@ Blanqua : daar kan je hem wel beetje mee vergelijken, wel alles 3D nu natuurlijk, maar het is een lekker Beat 'em up geworden.
Ik heb hem nu ook, en ik moet zeggen, ik vind hem zeer vet lekker mensen beroven, auto radios stelen enzo, en voor al die attacks die je met zun 2en moet doen zijn zeer bruut
lijkt me geen hol aan natuurlijk weet ik het niet zeker want ik heb het niet gespeeld. maar de indruk die het bij mij wekt is niet echt postief. maar wie weet, mischien zit ik er mijlen ver naast
Kerel jij zit er dus echt 100 % naast. Deze game is dus zo focking bruut!!! Ik kom gewoon slaap tekort. Het verhaal zitr gewoon erg goed in elkaar. Het houdt je echt bezig. Moves echt goed vooral die slow mo's. Echt te bruut als je een baksteen of fles op iemands kop kapt slaat. En een vrij lange speelduur. Dit is voor mij de game op dit moment!!!!
Zeker ook het vetste spel wat er nu is, en ik speel véél spellen. Ben nu chapter 8 maar ga ook vaak met je crew de stad in en dan missietjes doen, die zijn ook leuk . Co-op ownt ook wel alleen als het opeens overschakelt naar split-screen ben je even de weg kwijt maar voor de rest is het zo vet. Wat ook wel leuk is dat politie mensen heel erg lastig te killen zijn. Als je dus wat aan het beroven bent en er komt de politie óf je moet het op een rennen zetten of je moet een grote crew bij je hebben want er komen er altijd meer. En leuk als je zeg maar een autoradio steelt hoor je achter je: ''I don't believe this i'm calling the police'' en dan zie je haar/hem rennen naar een politieman of naar de telefoon cel. En soms bellen andere mensen al en begint ze aan hun te trekken! Om haar daarna in elkaar te trappen natuurlijk voordat ze wat doet. Mijn favoriete chapter is trouwens tot nu toe 4 door de chaos van verschillende clans en de M.E. die langskomt, alle winkels beroven iedereen dood maken, geweldig. Rockstar heeft weer een toppertje uitgebracht!
wojo wtf man, wat is er mis ik word achtervolgt door die hi hats, maar hij loopt alleen..... hij rent niet iemand hier ook problemen mee?
Nee je moet L ingedrukt houden . En natuurlijk vroeg op Y drukken zodat je snel over de hekjes heenkomt.
ik hou ook L in gedrukt, maar ik moet naar rechts, en dan loopt die, als ik naar boven of beneden druk dan rent die wel :{