Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ookal eerder gezegd, je HOEFT um ook niet online te doen....het is een leuke extra :) DOA, en dus straks ook deel 4, biedt ook genoeg offline plezier....2 vs 2 tagteamen op een Xbox is gewoon vette fun :9

Een Tekken spel zal ik pas kopen op de dag dat ze de speelsnelheid een flink stuk omhoogschroeven, die is altijd belabberd geweest in mijn ogen....in deel 4 zelfs dramatisch, en ook in deel 5 nog steeds niet echt veel verbeterd. Ik zeg niet dat het geen goed vechtspel is, maar voor mij komt het qua speelsnelheid niet eens in de buurt van wat DOA mij biedt, en die speelsnelheid vind ik toch wel erg belangrijk (daarom vind ik Soul Calibur ook veel vetter dan Tekken). DOA4 volgens jullie grafisch niet zo'n geweldige vooruitgang ? Dat mag je vinden, maar DOA is ook op grafisch gebied nog altijd superieur aan Tekken :)

Tel daarbij op dat DOA een minstens net zo vette offline ervaring biedt, EN dat het dus ook nog online kan....en dan weet je mijn redenen waarom ik nog altijd voor DOA ga en niet voor Tekken ;)

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jouw geliefde doa is niet zo goed als het lijkt...

de single player van doa is altijd al slecht geweest met te weinig content.
    Kijk naar Soul Calibur 3/Tekken 5 en je ziet daar veel grotere costumisation mogelijkheden zijn en daarom verbleekt doa een beetje vergeleken met deze 2 spellen. Dat Tekken 5 trager dan doa is, ben ik met je eens, maar begrijp dat een lager tempo niet automatisch betekend dat het een slechter spel is.

De graphics van DOAU zijn ook niet zo heel erg veel beter dan die van tekken 5 en als je gaat kijken naar Soul Calibur 3 begin ik al helemaal te twijfelen of DoA de mooiste game is.

Nee, DoA is niet zo'n goed spel, maar het heeft een feel en look die blijkbaar heel erg aanspreekt en al hoewel niet zo diepgaand als de PS2 fighters, toch een erg leuke fighting game is en blijft.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar het was toch een remake van deel 1 en 2? dat zijn toch geen 3 delen? (en dat het 3 delen zijn is volgens mij toch echt het belangrijkste van een trilogie)

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Remake van 1 en 2 met de engine van nr.3...

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Engine van drie? Waar haal je die wijsheid vandaan? Lijkt me onzin. Bepaalde moves in deel 3 (zoals de grondaanvallen van Tina) zitten niet in Ultimate. En ook grafisch is Ultimate superieur aan deel 3

Zo, heb je je geloof overboord gegooid. Als er 1 DOA de hemel in zat te prijzen, was jij het wel.

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, DoA blijft mijn favoriete xbox/console game hoor, daar nii van :)
    maar ik wil alleen zeggen dat je niet ongenuanceerd moet zijn:
    'DoA pwned alles, alle andere fighters zijn gewoon kut'

DoA is niet perfect, zeker niet als je het vergelijkt met andere games als tekken 5/soul calibur 3, maar ik vind het gewoon de leukste fighter.

7. parotech

parotech Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik nou ook,het speelt lekker soepel allemaal:D...trouwens,ik vind de masterchief wel een leuke toevoeging....alleen wat sommige ook al zeiden,hij past er niet ECHT bij,maar ja...toch wel leuk

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    tja, als mensen de master chief niet leuk vinden, unlocken ze m maar niet :)
    basta, geen gezeur meer, het is toch gewoon een extraatje, ookal past ie er niet bij :+

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind tot nu toe alle screenshots van het spel prachtig, behalve die met de Spartan. Ze lijken wel bewerkt. Is die "Spartan" wel echt al bevestigd door Bungie en Team Ninja/Tecmo ?? Ik kan op hun websites er niets over vinden. En waarom staat op bungie.net onder het bericht DOA versus Halo een animatie (zie http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=doaversushalo )?? Je ziet allemaal zwarte figuren die niet bewegen, behalve een dame met schuddende tieten. Dit wijst toch op een dame. En dan bedoel ik geen vrouwelijke Spartan. Ik verwacht hier binnenkort toch meer over te horen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In Bungie's Weekly Update van deze week spreken ze zelfs al over haar.
    http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=weeklyupdateoct21&p=5117012

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws toch?
    ik snap niet waarom zoveel mensen klagen, 't is maar een bonus character. Niet dat halo en doa universes ineens met elkaar verbonden worden ofzo :confused:
    zowel de halo als doa games blijven onveranderd door deze kleine bonus aan een game die draait om de fans van de Xbox

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De bedoeling van mijn posts was ook niet om te zeggen dat DOA owned en dat de rest kut is, laat daar geen misverstanden over bestaan :)

Ik heb alleen gezegd dat IK Dead or Alive beter vind omdat het er beter uitziet (oke Tekken 5 ziet er zeker niet slecht uit), tenminste de looks spreken mij meer aan dan die van Tekken. Verder is speelsnelheid voor MIJ in een fightinggame gewoon erg belangrijk, en hiermee mist Tekken voor mij zijn grootste troef. Verder geef ik wel toe dat de Story modes in zowel Tekken als Soul Calibur uitgebreider zijn, dat is waar. Maar ook de offline experience van DOA biedt mij genoeg plezier om ook deel 4 zeker weer te kopen :mad: Online optie is dan natuurlijk een vette extra....

Soul Calibur III koop ik ook blindelings trouwens, dat wordt wel zo'n vet spel :D

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    DOA4 direct feed gameplay

Wel een leuk filmpje maar sommige dingen vallen me wel erg tegen. Zo zie je als kasumi *in het 2de stukje* dat ze tegen een bak met appels ofso aan flikkerd, ik vind dat toch niet echt erg lekker lopen. Maar verder is de actie wel super. Later in het filmpje zie je ook nog dat ze op die snelweg gaan spelen. En op dat bord met die lopende tekst staat nog steeds Xenon :+

Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tekken 5 zou niet lekker spelen op een hogere snelheid. Tenminste niet met de snelheid van DoA.
    Tekken 4 was overigens een goed voorbeeld dat een fighter ook niet perse beter wordt als ie wat langzamer is.
    Het hele combo/vecht systeem van DoA is gericht op die snelle gameplay.
    En dat moet je net liggen.
    DoA ligt mij wat dat betreft gewoon niet, ik vind het erg mooie spellen om te zien en ik heb DoA 3 gehad. Maar het combo-systeem/snelheid doen niets voor mij, dit in tegenstelling juist weer tot tekken of virtua fighter.
    Op zich vind ik dat wel jammer want ik vind wat ik tot op heden van DoA4 gezien heb er zeer goed uitzien.
    Wat betreft de spartan, ik vind unlockables altijd wel tof, hoewel de toevoeging van de spartan voor mij geen reden zou zijn om DoA 4 wel of niet te kopen.
    Ik had alleen wel liever gezien dat ze voor een character waren gegaan die meer in de DoA wereld zou passen.
    Persoonlijk had ik meer gezien in b.v. Sam Fisher of Joanna Dark om er maar zo 2 te noemen.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke oke, je hebt misschien wel een punt ;)
    Dat laatste geef ik je trouwens gelijk in, ze hadden die Spartan er van mij uit mogen laten of anders een Joanna Dark voor in de plaats mogen doen :9

16. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Sam Fisher, dat is pas bruut.

Of misschien Sonic of Mario8)

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, princess peach in een bikini :p

Maar doe mij maar Joanna Dark :)

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Toch even terug komende op het vernieuwende.

Ik denk dat het heel moeilijk is om goed vernieuwend bezig te zijn met dergelijke gamez. Mede omdat je het anders op meer moves moet gaan gooien of op een grotere speelruimte. In de laatste denk ik dat er wel het één en ander beter kan. Als de speelruimte te groot wordt dan gaat het wel afwijken van het genre. ik kan me wel voorstellen dat als je een platform hebt dat je op meerdere manieren naar een ander platform kan d.m.v. vallen etc.

Afijn ik vind al deze spellen niet veel van elkaar verschillen. Zeker als ik kijk naar de opvolgers. Als je echter nu terug kijkt naar een ouder vechtspel, dan zie je de verschillen meteen.

Ik denk dat ik nog even wacht met een dergelijk spel aan te schaffen. Denk dat ik mijn ei net zo goed kwijt kan in Nintynights.

19. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Op www.gametrailers.com staat ook een nieuwe trailer. Zal dan wel dezelfde zijn als Metal Mark poste, maar die heb ik niet gezien. Is wel een toffe trailer, best veel nieuwe moves te zien :) Helaas geen Spartan te bekennen, wil die toch graag ff in beweging zien

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Famitsu Xbox 360 scans

Ik heb geen id wat Famitsu scans zijn maargoed :+

*Op die 2de foto. Kasumi *toch?* heeft daar een mooie pakje aan :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina