HELP geen audio meer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TheFurryOne, 23 okt 2005.

1. TheFurryOne

TheFurryOne when bunnies go bad

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt geen geluid meer uit mijn xbox.... das best saai gamen...

Ik heb de connector (de kant die in de box gaat) open gemaakt en daar zit 1 los draadje. Ik heb echt geen idee waar die in moet.

Is er iemand die een diagram heeft hoe de pennetjes aangesloten zitten ?

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Laat eens een foto zien waar hij los zit.

3. TheFurryOne

Leuk Bevonden:
    0
    Hieronder een paar foto's. Het is pin23 die los is (de een na laatste op de brede kant van de stekker). Er zitten twee dikkere draden aangesloten op die pin. Ik heb inmiddels een schema gevonden. De pin waar het om gaat is de GND. Het andere draadje wat op deze pin aangesloten zit gaan naar de GND van right audio. Mijn logische denken zou dan zeggen dat deze naar de left audio GND zou moeten. Er zit inderdaad nog niets aangesloten op die pin, maar dit draadje daar naar toe verbinden maakt geen verschil.

Ik moet mezelf trouwens nog even corrigeren.... het is niet zo dat er helemaal geen geluid uit komt.... ik moet alleen mn versterker voluit zetten om een heeeeeel klein beetje geluid te horen.
    Ik heb ondertussen ook even een andere AV kabel geprobeerd, deze doet het wel goed.

4. TheFurryOne

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het trouwens ook erg vreemd dat het draadje helemaal gestript is.
    Het is overigens geen originele kabel....
    En de kant die je ziet op de foto is de brede kant
    Waar de punt staat is het losse draadje aangesloten /____._\

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    damn hoe krijg je dat voor elkaar |:-
    is het niet het makkelijkst om gewoon een nieuwe kabel te bestellen?O-)

6. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij een draadbreuk? Misschien kan je nog wat van die dikke zwarte kabel afstrippen, zodat je kan zien of er IN die dikke draad wat gebroken is. Zo ja, even aan elkaar verbinden denk ik. Zo nee, geen idee :+

7. TheFurryOne

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al gekeken of hij in de kabel zelf hoort... maar dat is dus niet zo.... denk ik.... ben het een beetje kwijt nu :confused:

en hoe krijg ik het voor elkaar ? GEEN FLAUW IDEE !!!! wist ik het maar had ik het kunne fixen :p

en een nieuwe kabel bestellen : IK WIL(de) VANDAAG GAMEN !!! Ik heb de rest van de week toch geen tijd. :'-( $#@%^#@!

Deel Deze Pagina