Hoe komt het dat TimeSplitters 2 nog nergens word aangegeven als zodoende "uitgebracht" Hier in Zaandam en omstreken is hij nog nergens te verkrijgen en niemand weet wanneer hij voor Xbox zal verschijnen. Ik heb ook MS al een keer gebeld en die wist ook van nix Kan iemand mij hier uitleg over geven?
dude .. zaandam is niet zover van a.dam.. ga gewoon ff m' daar ophalen als je hem zo graag wilt.. Zeker als ze toch niet met zekerheid kunnen zeggen wanneer ie bij jou is..
Ik hoorde dat er een fout in die game zat en dat ie daarom terug is gegaan naar de fabrikant en ik weet niet of dat waar is ja of nee Maar ik kan hem idd morgen wel ff in A'dam gaan halen als ik tijd heb...
ik heb hem al een tijdje Ik had hem bij Free-record shop vandaan. (de laatste), ik zie Timesplitters 2 ook heel erg weinig in andere winkels liggen.
Oh? ik heb daar eerlijk gezegd niets van gehoord.. weet wel dat er in CrazyTaxi wat zat maar niet in TS2.. ik heb in ieder geval nog geen problemen ermee gehad.. Hmm ik zou voor de zekerheid ff bellen.. Dan kan een winkel hem voor je vast houden (en kan je meteen ff prijzen vergelijken) Dan ga je tenminste niet voor niets daar heen..
Ik heb ongeveer 3 kwart van A'dam gebeld en niemand heeft van TS2 gehoord voor de XBOX wel voor GS2 en GayCube wheeeee
WTF?? ik heb die van mij bij MM vandaan.. of ze hem daar op dit moment nog hebbe durf ik je niet te zeggen..
Mmmmm is toch een vreemd verhaal, hier is die ook overal verkrijgbaar onderandere bij dixons en frs. Ik zou toch maar nog ff goed zoeken als ik jou was.
Ja waarschijnlijk neemt een klasgenoot hem voor me mee, hij komt uit Haarlem en neemt hem dan voor me mee, maar ik ga morgen ook nog wel ff bij MM kijken
nope daar werd nix over uitgelaten.... ik vind het zelf ook een heel vaag verhaal, ik denk eerder dat het gewoon een tekort aan productie is........