Discussie: XBC/Xlink/Gamespy of Xbox 360 Live?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 23 okt 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Naar aanleiding van deze topic in Live en Networking vroeg ik me af of de mensen die nu op xbconnect/ xlink of gamespy zitten nu massaal overstappen op Xbox Live of dat ze nij het oude blijven?

    Persoonlijk denk ik dat de drempel nu lager is, omdat er geen credit card meer nodig is en dat iedereen een live account krijgt.

    Denken jullie dat de mensen gaan overstappen of heb ik het compleet mis?
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er wel heel veel overstappen, ook ivm met dat er geen credit card meer nodig is. Maar er blijven ook nog steeds veel gewoon via xbconnect gamen. Je kunt natuurlijk gewoon xbox live silver ontvangen, en als je games online wilt spelen ga je via xbconnect!

    /Edit: Als ik ooit voor xbox live ga (hangt even van het geld af, ben student :mad: ) ga ik alleen maar voor de officiele xbox live, dus niet via xbconnect! Ze moeten er toch aan verdienen. Net als bij spellen, ik zal mijn xbox ook nooit laten ombouwen!
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Xboxlive is voor mij veel beter dan pc online, simpelweg omdat ik een friendslist heb waar ik alles kan bijhouden, en ik het zelf personelijk zitten. Achter je pc is niet chill. Lekker op de bank of in je bed is echt veel relaxer _O_
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik blijf bij xbconnect. Simpelweg omdat ik op mijn kamer gewoon geen internetverbinding heb. Af en toe sleep ik mijn xbox en tv naar de pc om xbc te spelen. Maar als ik Live neem, wil ik dat zonder problemen elke dag kunnen doen. Pas als mijn vader besluit hier toch een netwerk aan te leggen, neem ik Live.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dan vind ik het idd wel normaal dat je nog niet overstapt.
    Maar ALS je beschikking hebt over een internetverbinding naar je Xbox 360, vind en denk ik ook dat veel mensen naar Xbox live overstappen.
    Idd gewoon, omdat het obstakel CC, nu weg is.
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik denk iig dat veel mensen die een acount wilden maar niet konden omdat ze geen CC hadden nu wel een acount nemen..
     
  7. xboxgast

    xboxgast Hardcore xboxer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een goeie vriend met xboxlive _O_ maar ik wil toch ook zelf online kunnen wat raden jullie aan?:confused:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    xbox live als je een xbox 360 hebt ... als je gewoon een xbox hebt raad ik ook live aan maar dan heb je wel een credit card nodig
     
  9. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stap over op Live. Ik speelde altijd op xbc omdat ik helaas niet de beschikking heb over een CC. Ik verwacht veel van live. Eindelijk kan ik ook eens andere games dan Halo 2 online spelen :)
     

Deel Deze Pagina