FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje:

    weet iemand waar ik de tekst kan halen op internet van dat begin stukje.. het introtje.. van die man die dan zegt van: game after game after game. i finally realise what is most important....etc
     
  2. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    maby bij google als je dat eens goed door spit
    zo iets:
    Link
     
  3. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    al op google gekeken.. niet echt iets kunnen vinden
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een paar keer afspelen en dan maar opschrijven? Meestal bij slecht verstaanbare engelse stukjes, na een paar keer versta je het al beter.
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    wie is het eigenlijk die dat zegt?
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nee op xboxyde staat een andere (echt in game?)
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    ja dat was die ook

    maar dat was die road to worldcup
    stonden 2 gasten voor een 360 en zag je beelden in game
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    spel nu een weekje gespeeld..irriteer me vooral aan de framedrops en de ratings van spelers van minder bekende clubs vind ik een beetje dubieus.

    manager mode daareentegen is wel aardig. AI vind ik iets beter dan vorige deel. je medespelers lopen tijdens een aanval eindelijk een keer goed vrij en de computer speelt niet meer zo scripted..af en toe maakt een speler leuke acties.

    kleine foutjes hebben ze er ook uitgehaald..Keeper pakt de bal af en toe klem, geen standaard scores uit corners, vrije trappen niet te makkelijk..dat soort sjit
    Duels zijn ook beter uitgewerkt, de balbehandeling is realistischer en je kan meer trucjes doen.....................................
    MAAR TOCH
    er is iets mis met deze game. Het voelt gewoon niet lekker aan. FIFA blijft FIFA...misschien is Pro Evo gewoon te goed.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  9. mars15

    mars15 Guest

    ja paar keer afspelen maar je kan ook taal nl doen dan heb je de ondertiteling
     
  10. Boesy92

    Boesy92 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    yuuuwwww!!

    ik heb fifa 06 eindelijk:D
    maar is dat nu zo of alleen met mij?
    de shirts van Kv Brugge zijn niet de originele:confused:
    die wat anders de "pyama's" zijn zijn nu ineens geel zwart:{
    en op het home shirt staat geen dexia:'-(
    das het enige minpunt
    voor de rest: TOPGAME_O_ _O_ _O_
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Check hem op details letten :p. Of is Kv Brugge je favoriete club?
    Als dat bij PSV is valt het mij ook wel op, maar al kwam Kv Brugge in Roze op het veld dan weet ik niet eens of die officeel zijn ;).
    Mensen zijn erg tevreden over deze game?
    Ben benieuwd.
    Haal pas een Footie bij de Launch van de Xbox 360. En ligt er gewoon aan, welke het beste is, Fifa 2006 (Xbox 360 versie haal ik dan wel) OF PES 5 (gewone Xbox versie)
    Ben benieuwd :)
     
  12. Boesy92

    Boesy92 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Kv Brugge is mn favoriet *)
    daarom viel het mij op, want het is de enigste belgische ploeg zonder de officiƫle shirts
    maar jah8)
    kga mr verder spele}:]
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    tja brugge heb geen sponsor maar nog nooit tegen of met brugge gespeeld :p
     
  14. RPF

    RPF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    bij Gamekings waren ze erg positief over fifa 2006...goeie gameplay, het is echt een beter VOETBALspel dan voorheen !? Wat is de algemene mening ?
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, ik heb geen Xbox meer.
    Dus ben aant kijken of ik gewoon PES 5 dan haal op de Xbox 360 (als hij daarop te spelen is dan)
    Of de Xbox 360 versie van Fifa 2006.
    Hoewel ik eigenlijk geen fifa fan ben, en ik deze Fifa 2006 ook niet prettig spelen vind.
    Dus in die Xbox 360 versie van 2006. Zijn alleen de Graphics beter, maar is de Gameplay precies hetzelfde?
    Of is dit totaal een andere game, die echt vet is?

    Anders hoop ik ECHT dat PES 5 te spelen is op de Xbox 360.
    Er is nog eigenlijk geen Informatie van Fifa 2006 op de Xbox 360 versie ofwel?
     
  16. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle fifas gespeeld en ik ben vorig jaar pas begonnen aan pes. Nu ben ik dus hard verslaafd aan PES en sindsdien kan ik geen fifa meer spelen.
    Ik vind de nieuwe wel iets beter maar het is allemaal iets te plastisch voor mij. De passes gaan veel te hard en het spel berust veel te veel op rennen met je mannetje. Daarnaast is het ook helemaal niet bevredigend als je een goal scoort.
    De sfeer enzo is wel top, maar de koppen van de spelers zijn gruwelijk lelijk en die standaard hoofden die in hett spel zitten slaan nergens op.
     
  17. RPF

    RPF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat pes4 niet echt beter...maak je ook vaak dezelfde goals.
    corners en vrije trappen zijn drama...richten ho maar...tis maar op goed geluk.

    of pes5 moet anders zijn nu ?
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat is niet waar, dezelfde goals maken.
    OF je moet gewoon dezelfde Actie maken. Maar het is niet zo scripted als Fifa, klaar :).
    Net zo als dat Fifa betere licenties heeft.

    Corners gingen PERFECT! En vrije trappen waren moeilijk jah, maar ow so bevredigend als hij erin ging :).
    GEEN geluk schieten dus.

    Maar de Xbox 360 versie van Fifa 2006 is nog niets over bekend?
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik krijg hem als het goed is vanavond!
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem afgelopen vrijdag gehaald, 2 uur gespeeld en zaterdag gelijk weer teruggebracht!

    Er zit mijn inziens totaal geen snelheid in het spel, af en toe had ik nog nog last van de frame-rate die, als er grote getale aan spelers in beeld waren, instorte als een kaartenhuis.

    En dan mijn grote vrienden evert en youri (Ja, ik weet dat je het commentaar uit kan zetten!!) Maar als ik na de aftrap en 1 a 2 minuten speeltijd evert ten napel hoor roepen "Daar komen de spelers het veld op" dan heb je voor mij de sfeer al verpest.
     

Deel Deze Pagina