[Race] Show 'jouw ride'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 24 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is in deze thread de bedoeling om foto's of scans te maken van je TV/PC scherm waarop je 'jouw ride' showed. En dan met name (eigenlijk alleen deze) de ge-tunede auto's van games zoals:

    -Forza Motorsport
    -Midnight Club 3: DUB Edition
    -Juiced
    -NFSU (1/2)

    Het is in deze thread helemaal de bedoeling om te patsen met je eigen 'getunede bak'. Filmpjes zijn daarom ook erg vet!

    Als je een digitale film-camera hebt kan je ook filmpjes (erg vet) maken van je dikke Hummer met hydraulische vering!

    Je kan ook je auto beschrijven, maar foto's/scans/filmpjes zijn natuurlijk veel vetter!

    Natuurlijk ook anderespellen, alles is toegestaan. Als je andere spellen weet waarin je uitgebreid kan tunen laat het me even weten. Lieftst via PM, en dan plaats ik het hier in de begin-post.


    Als je een foto/scan plaatst kan je die (onder andere) up-loaden via www.imageshack.us


    Dan zal ik meteen mijn auto en low-rider uit Midnight Club 3: DUB Edition beschrijven: (Misschien komen er nog pic's)

    Ik ben nog maar net begonnen, dus daarom een beetje standaard auto en low-rider.



    Low-rider
    [​IMG]

    Hij heeft gouden velgen, rode schijfremmen (zodat het lekker afsteekt). Ook is een deel van het fream goud. Ik heb de zelfde kleur Nitros, en heb geen neon. Dat past dus helemaal niet bij een low-rider.


    Lexus
    [​IMG]

    Hij heeft een Metallic-zwarte kleur met witte strepen aan de linkerkant over het dak. Hij is verlaagd, heeft 15inch velgen (goudkleurig) en rode schijfremmen. Er zit een lage spoiler op die iets smaller is als de Lexus zelf. Hij heeft aan de voorkant ook nog een spoiler en aan de achterkant net zo.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Heeft elke racegame tegenwoordig niet z'n eigen patsthread om foto's in te pleuren? Wat is dan de meerwaarde van deze thread?
     
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Die al niet heel erg druk bezocht meer worden, dus is de tread nog nuttelozer. (no offense)

    greetz wooly
     
  4. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... ik ben bang dat deze thread gesloten zal worden.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor het gemak heb ik deze thread aangemaakt zodat (juist) niet voor elke race en/of tune-game een aparte thread wordt aangemaakt.

    En het is makkelijk(er) om gewoon alles in één thread te doen waardoor iedereen aan elkaar (van verschillende games dus) zijn/haar auto/motor kan showen!
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    zal zo mijn nissan skyline gtr is posten... met een top van 380 km/u (Kan harder, ben bezig met precieze afstelling!) {NFSU2}
     
  7. xboxgast

    xboxgast Hardcore xboxer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ook van need for speed underground want daar heb ik tog zon vette auto:p maar als ik een foto wil maken dan krijg ik van die strepen dus hoe moet ik het anders doen?:confused: dan lat ik wel ff mijn tuningbak zien:p
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tuurlijk mag het van NFSU! Die was ik vergeten (heb hem al toegevoegd). Die strepen zijn niet zo erg, zolang je foto maar duidelijk is. Als het te erg is, dan moet je het zelf maar weten.
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het opzich wel een goed id hoor maar vinden de mods dit ook?
     
  10. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een heel goed idee zelfs_O_ _O_ , mij zul je hier vaak zien maar nu niet ben drukbezig.:mad: :mad: Ik Haat School





    De mZZl
    Xbox_Player
     
  11. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zo'n beetje alles al gepost, m'n Forza bakken staan in de Forza thread en 3 van m'n beste NFSU bakken staan in de montage thread.
     
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Mijn ride in het dagelijkse leven:D
     
  13. xboxgast

    xboxgast Hardcore xboxer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vader heeft een kawasaki zx 6r ninja bouwjaar 2000 en ik heb mijn minibike_O_ oja dat van mijn mitsubishi van NSFU duurt wat langer. dit is de link naar mijn pocketbike8) maar hoe krijg ik nou een plaatje op t forum zonder dat het op internet staat:confused: http://www.motorfreak.nl/forum/viewtopic.php?id=874&p=4 hier staat mijn minibike op die ene met de boeda op de achetrgrond8)
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Grappig ding hoor:d best leuk!
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan je plaatje uploaden bij b.v. http://www.imageshack.us. De link van de pagina waar het plaatje op post je hier Dat is alles:) Leuke bak trouwens.

    /Edit: Ik zal binnenkort foto's posten van mijn wagen van ''m'n op XBW gewonnen Midnight Club 3'':+

    //Edit: Oh nee, laat maar, die heeft Willem:'-(

    /Mod imageShack.us
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2005
  16. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry Willem. Hierin ga ik met DW mee. Dit is overlegd in t modhok, en we hebben besloten deze dicht te gooien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina