Vraagje: Battlefield 2: modern combat demo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ryuchunk, 6 okt 2005.

1. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Bruna enz. :+

Kijk jij morgen in Leiden, kijk ik in de Zaanstreek.

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Eej! Waar in de Zaanstreek woon je? Ik in Krommenie ;0 Ga van de week ook ff rondkijken :)

3. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    In Womerveer. tegenover Opel garage Merel (wat eerst garage Zwart was)
    Ik kijk even in Zaandam en in Wormerveer morgen.

4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk

Ja hoor, daar ligt'ie dan... eindelijk bij de V&D, kost 10 euro. Er lagen er overigens 2...
    Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat er geen poster erin zit... die er wel bij had moeten zijn.. zucht, ach ik heb de demo :)

...ah... lees *
    UK copies only.... vandaar geen poster... |:-

Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  5. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook eindelijk. ik ga hem gelijk uitproberen *)

6. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    post even wat jullie ervan vinden :)

7. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net een half uur gespeeld, ik vind hem echt super. _O_ je kunt veel gebouwen in. op dakken lopen. met helikopter vliegen, tanks pakken. artillerie schieten. echt alles. velden zijn groot rondom backstab. mooie velden moet ik zeggen. stad ziet er ook goed uit. genoeg plek om met auto's te scheuren (volgens mij een soort oude Mercedes) echt lachen als je dit speeld met je friends is het volgens mij helemaal top. weinig tot geen last gehad van lag. alles voelt goed aan. het is even wennen met de controls. vooral met de helikopter. als je nog niet zeker weet of je deze game gaat nemen zou ik eerst de demo halen. dan weet je het zeker. ik heb er geen spijt van dat ik hem gepre-orderd heb. *) 8)

8. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

Het is een beetje verslavend. Demo is overigens goed te spelen, wel wordt je om de zoveel tijd eruit gekickt...
    Weet iemand overigens hoe je handgranaten selecteert, of kan dat niet in de demo?

9. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    tja, en dat we straks gewoon op de xbox360 demo's kunnen downloaden! easy as dell. En ja, die demo zoek ik ook, heb ik laatst een andere mag van UK gekocht waar de demo van Farcry in zat met shit, die Demo heeft me toch wel overtuigd om burnout revenge te komen. Deze battlefield + meer demo is nog vetter, maar in al de winkels hier, echt alle waar ze te bekennen zijn hebben ze hem er nog steeds niet liggen.

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Zag dat het alleen een MP demo was dus heb ik hem laten liggen. Zie het niet zitten om mijn Xbox eerst te verplaatsen om hem online te krijgen... Moet toch maar eens mijn Live account op zeggen xD

11. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie (de mensen die de demo spelen) 's avonds ook niet spelen ? gooien ze alles dan dicht ofzo? heel irritant. :mad:

Deel Deze Pagina