Mocht je dus tv problemen hebben dan zijn er nu in iedergeval 4 tv's beschikbaar. meer hierover straks op de northwar site.
OK, ik neem denk ik wel een kleine mee, maar misschien is het niet nodig, zoveel Xbox gamers komen er niet...]:-
Er is geen leeftijdsgrens bij Northwar, zolang je maar een relaxte gamer bent ben je altijd welkom. De gamers op northwar hebben een leeftijd van 14 tot en met 26 dus met je 16 jaar ben je zeker welkom
mm klopt.. tis voor het eerst dat we de xboxers op northwar hebben dus mensen zijn nog wat onwennig denk ik. Daarbij komt ook dat de xbox in het noorden van Nederland niet in ruime mate vertegenwoordigd is lijkt het wel. Maar goed, we hebben nog even en ik denk dat er uiteindelijk wel voldoende xboxers komen om lekker te kunnen gamen. als jij nog peepz weet die misschien interesse hebben nodig ze uit, heb je er 4 meel me dan regelen we wat met de entree.
Er zijn nu al 4 Xboxers, allemaal 2 man op 1 Xbox ongeveer, TOPPIE! Als er luitjes zijn die zelf geen spellen hebben die over netwerk kunnen, neem dan wat controllers mee! We moeten toch wel eens Halo of Timesplitters of MotoGP met 16 lui doen!
Ik ben de enige met een Xbox, maar ik neem een kameraad, dan gaan we met zijn 2en. Hij neemt ook een PC (voor de afwisseling ). Hij moet zich nog ff inschrijven. :{
er zijn idd lui die een pc en xbox mee willlen nemen maar bang zijn dat er iets mee gebeurd. de oplossing die we gevonden hebben is dat de xboxen in de sillicon launge komen, hier kunnen xboxen en pc's op het netwerk aangesloten worden. Dus heb je je pc of xbox altijd in het zicht. tevens bevinden de comp servers zich ook in deze zaal dus er is altijd overzicht.
Microsoft Xbox heeft 3 games terbeschiking gesteld dus er kan ergens om gestreden worden. inschrijvingen op northwar.nl voor de mensen die wel zin hebben in een potje xbox lannen