ik wil graag '' Vandaag'' een spel kopen.. ik ben erruug ongeduldig Is trouwens ergens metal gear solid substance te koop?
nee is volgens mij nog niet te koop maar als je effe wacht kun je splinter cell kopen volgens mij kwam splinter cell op 21 november uit
metal gear solid komt pas volgend jaar uit... ik zou voor deathrow , timesplitters gaan..... die zijn echt cool!!
weekje w88 op MorroWind of Unreal Championship 3 weken w88 op Splinter Cell/THPS4 of nu TS2, TWSB, SegaGT, Blinx
In mijn situatie gezien ik toevallig morgen jarig ben doe ik het simpel ik heb al bij dvdcrave Blinx besteld en men geld gebruik ik daar duus voor. ----- Nfinity
Wat bezit je al? Leuke spellen die nu net uit zijn: Timesplitters 2, Hitman 2, Blinx, SegaGT 2002, Silent Hill 2. (verschillende genre's)
Gefeliciteerd!!! Hitman 2 zeker een aanrader, maar je kan denk ik beter wachten op Splinter Cell of Morrowind.
ook gefeliciteerd, ik zou sega gt of blinx verkiezen boven hitman (als ik hitman nog niet had want ik vond hitman zelf niet echt super cool.)
Ik zou Hitman 2 kopen......veel grote levels..veel mogelijkheden om een level uit te spelen en mooi gemaakt....is zeker je geld waard. Je moet alleen wel geduldig zijn. Wanneer je van schieten,schieten,schieten houdt (daar ben ik zeker niet vies van) dan zou ik Timesplitters 2 kopen. Mzzls Rinus jr. en nog gefeliciteerd
Gefeliciteerd ik zou eerlijk gezegd nog ffkes wachten op Splinter Cell maar als je echt vandaag een spel wilt kopen zou ik voor Blinx gaan Hitman 2 is gaaf.. hetzelfde geldt voor Timeplitters 2, maar het kan zijn dat je niet echt van schieten en sneaky houdt (dan valt SC ook af ) nee ik zou voor Blinx gaan
Als je een PS2 hebt moet je Vice City kopen. Ik was er niet zo'n fan van maar toen ik vandaag mijn reviewversie in de bus geworpen kreeg en begon te spelen sloeg ik stijl achterover. Damn wat een stijl, gameplay, geluid enz... echt vet
Ja, ik vind hem ook erg goed, maar ben ik nou de enige die de graphics een ietsie minder vindt als GTA3 ? Verder de beste game ever.....
Duidelijk TS2 halen en anders zou ik, als ik nog niet wist welke ik moest halen, wachten op UC dan heb je echt een top game in handen (uhmm...in je Xbox)
Eerst in je handen dan pas in je box of ga je naar de winkel met je box vraag je aan hem of hij hem erin doet?
Als ik jou was zou ik kiezen tussen: Agressive Inline Amped Colin Mcrae Rally 3 Commandos 2 Conflict Desert Storm Dead or Alive 3 FIFA 2003 Halo Jet Set Radio Future Moto GP Project Gotham Quantum Redshift Rallisport Challenge Rocky SEGA GT 2002 Silent Hill 2 SSX Tricky Timesplitters 2 Tony Hawks 3 Transworld Snowboarding En binnenkort Splinter Cell, Unreal Championship en misschien Total Immersion Racing.
VAN MIJ KOPEN IK ZOU ER 10 EURO BIJLEGGEN EN DAN 2 SPELLEN VAN MIJ KOPEN. UFC TAPPOUT EN 007 AGENT UNDER FIRE :r