Waar baseerd EA hun Live functie op??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzer, 25 okt 2005.

  1. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    EA brengt zoals jullie ongetwijfeld weten ieder jaar sportgames uit, ik noem even: NBA 06, NHL 06, Fifa 06, Madden 06, ok, waarom heeft in godsnaam fifa en NHL wel Live-ondersteuning en NBA niet?

    Dit slaat nergens op in de US heeft NBA wel Live ondersteuning, dus waarom dit eruit slopen voor de EU?
    Het argument dat NBA niet zo goed verkoopt is onzin want NHL is ook niet zo'n goed verkopend spel in de EU!
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Gadver dit is weer zo'n nutteloze threat, vraag het toch lekker in het gedeelde waar je dat kan doen.|:-
     
  3. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat weet jij van de Europese omzetgegevens dan?
    In Scandinavie zijn ze dol op ijshockey!
     
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    pfff , wat wil je nou dat we willen zeggen? "ik zal wel even EA erop aanspreken"?
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij vind het gewoon jammer dat NBA niet online kan, en daar heeft hij gelijk in. Maar voor EA geld voornamelijk de winst, niet de behoefte van gamers.
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur ff een Boze bref naar EA en dan zullen ze het hues wel verandere
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    sarcasme mag ik aannemen?
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    op het verschil tussen de verkoopcijfers tov de kosten mét en zonder live functie

    en ga eens heel snel die lelijke spelfout verbeteren.. foei!
     
  9. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is welgeteld de enige normale reactie in deze draad, idd Ruttyx dat is mijn probleem, en aan alle wannabe mods, ga ff geruisloos dood alsjeblieft!
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat er wat lompe reacties zijn in deze thread, maar om dan zelf ook zo te reageren is natuurlijk niet nodig.

    het is klote dat nba niet online kan, maar ik denk dat je er jammer genoeg niets aan kan doen...

    om je vraag te beantwoorden; ea baseerd zijn live-functie op; winst...

    @de rest; nogmaals die reacties zijn wel erg zielig, en opmerking als foei je maakt een spelfout zijn nog irritanter dan de spelfout zelf.
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    over een trieste reactie gesproken.
    ik snap dat je het vervelend vind dat er veel onterechte post zijn van:
    "onzin", "ga een brief schrijven" en meer van dat soort dingen.
    maar nu overdrijf je wel.

    de reden is gewoon, ze willen winst maken.
    en ik snap dat je het jammer vind dat je niet online kan, maar je kan er nix aan veranderen.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ??
    Dit was mijn post:

    eerst geef ik antwoord op de vraag (dus een normale reactie volgens mij), en daarna vertel ik hem pas dat er een vreselijke typfout in de titel staat
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet jij je niet aangesproken voelen, als het niet direct op jou gericht is ;)

    Maar als ik live zou hebben, zou ik ook wel graag NBA willen spelen op internet, lijkt me veel bruter, omdat de spanning tegen de computer al snel weg is.
    Daarnaast is het gewoon een goeie manier voor EA om meer winst te maken, want ik denk dat er wel meer mensen zijn die de game graag over live willen spelen, maar omdat dat niet kan, dat ding laten liggen in de winkel.

    Want geef toe, wat is er mooier dan een vette drie punter op het einde van de wedstrijd, en daardoor nog weten te winnen? Die kick lijkt me echt fabelachtig :cool:
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    @Joene90, sorry had over je post heen gelezen, jij hoeft je niet aangesproken te voelen, de rest van de mensen: ik kan het wel weer waarderen dat jullie zo redelijk blijken, ik baal er gewoon verschrikkelijk van dat NHL wel online is en NBA niet, waarom kost een live modus EA geld?
     
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    wel minder als die gast dan leafd :eek:
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    EA heeft hun eigen servers en men wilt hun servers in europa niet belasten met slecht verkopende spellen .. dus van daar dat de europese versie geen live ondersteund. De volgende delen van NHL zullen ook geen live ondersteuning krijgen in europa... tenzij ms ze kan overtuigen
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja, als dat waar is is het natuurlijk gewoon klote dat EA hun eigen servers heeft, waarom moeilijk doen laat MS dat gewoon regelen!
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    *ik zou ook een thread van bijna een maand oud omhoog kicken*
     
  19. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook gewoon nodeloos reageren terwijl ik niets te melden had......
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Server van Battlefield 2 modern combat ziet er goed uit ! geen lag
     

Deel Deze Pagina