Aha, maar niet dat ik dat Doe via een Xbox 360 dus . Boeit ook niet maar toch. Wanneer ik Oblivion speel, snappen ze vanzelf wel dat ik een Xbox 360 heb. Maar wanneer ik in mijn Dashboard rond hang, zien personen in mijn Friendlist dat wel. Ik zie ook al van hun, hoe lang ze niet online zijn gweest? Of moeten zij dan een Xbox 360 hebben. Een GamerCard hebben ze dan waarschijnlijk dus ook niet.
nee je kan dan idd zien hoelang ze niet meer on-line zijn geweest (dus of ze wel of niet een sociaal leven hebben) Een gamercard heb je als je een live account hebt ... echter word hun info alleen bij gewerkt als ze een xbox 360 game spelen
Oké dan. Ik denk dat ik wel veel mensen die ik mij niet meer herinner uit mijn Friendlist gooi en opnieuw begin met de Xbox 360. Want aan die mensen uit mijn Friendlist op de Xbox heb ik ook niet veel meer. Alleen personen die ik ECHT goed ken, en toffe potjes mee heb gespeeld houdt ik in mijn Friendlist. Maar dat vind ik wel zo prettig dat je straks kan zien hoelang iemand niet online is geweest. Want op mijn Xbox, zat ik soms gewoon mijn friendlist door te spitten en kickte ik iedereen die ik mij niet meer goed kon herinneren. Nu zie je gewoon, of iemand wel normaal op zijn Xbox 360 speelt.
jeb ik was ook al van plan mijn friendlist op te gaan schonen ... gelukkig kan je dit ook gewoon op xbox.com doen straks
Kan dat straks ook via Xbox.com?! Damn, dat wordt nog een Belangrijke en interesante SITE. GamerCard daar aanmaken, en zelfs je Friendlist vanuit daar beheren? Xbox.com gaat vrijdag echt online ofniet?
hij gaat on-line als alles af is .. Major Nelson zegt "In a couple off days"... dit kan ook volgende week betekenen ... maar ik verwacht vrijdag laat
Als ik aan mijn GamerCard kan gaan beginnen vind ik het wel oké . Wel tof, aangezien je steeds meer kunt. Naarmate de Launch dichterbij komt. Heb er nu echt zin in!
Ik vind het ideaal dat men kan zien hoe lang geleden het is geweest dat iemand online was. Heb ook een waslijst aan vrienden in mijn lijst waarvan ik vermoed dat ze amper online zijn. Ga dus ook een grote veegactie houden bij mijn 360...kan ik eens nodig die mensen eruit bupsen die toch niets uitvoeren online.
Nee, zover ik weet kon je toendertijd op Xbox.com ook allemaal trailers bekijken. Kon je naar een aparte pagina met links een boomstructuur oid naar alle trailers die beschikbaar zijn en rechts het videovenster.
Idd, goed punt. Ik kan het ook niet vinden. Waarschijnlijk wordt dat later nog allemaal erop gezet en Ge-update.
Hoop het wel, vond het altijd wel handig en heb er best vaak gebruik van gemaakt.. Komt vast als het game-gedeelte helemaal klaar is
Ziet er goed uit maar zit wel met een probleem als je een trailer wil bekijken moet je een geboortedatum invoeren, alleen wat je ook invoert hij toont hem gewoon niet...