Ontwikkelaar Rare bezig met nog twee Xbox 360-titels

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 26 okt 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox vice-president Peter Moore heeft in een gesprek met MTV News te kennen gegeven dat ontwikkelaar Rare momenteel bezig is aan nog twee titels voor de Xbox 360. Deze twee spellen zijn al twee jaar in ontwikkeling en zullen in de lente van volgend jaar officieel worden aangekondigd.
    Verder zei Moore dat hij het meest trots is op Rare's Kameo: Elements of Power als launchtitel, maar dat hij ook blij is dat spellen als Call of Duty 2 en Peter Jackson's King Kong bij de start van de Xbox 360 zullen verschijnen. Het mindere enthousiasme bij het publiek over Perfect Dark Zero kan hij deels wel begrijpen. Volgens Moore ligt de kracht van Perfect Dark Zero bij de multiplayermodus en niet zozeer bij het visuele uiterlijk van het spel:
    "It's taken some knocks because it was built in a visual style that doesn't show off the next generation well. But the game will really start to shine once players have experienced the 32-player online mode."Moore vertelde ook nog iets over de keuze voor de naam van de volgende Xbox. Volgens hem heeft Microsoft in eerste instantie geprobeerd te gaan voor de naam 'Xbox 2', maar bleek dat al gauw niet zo origineel als de naam 'Xbox 360', waarbij de naam ook daadwerkelijk iets toevoegt aan het gehele concept van de console zelf:


    "We tried Xbox 2. We tried a number of names. Went around the world for four months, and Xbox 2 got a shrug of the shoulder. Then we explained the Xbox 360 as a living entertainment experience powered by human energy that revolves around you and makes you at the center of your experience and people were like [snaps fingers]... 'I get that."Tenslotte wenste Moore op een ietwat sarcastische manier Sony succes met hun PlayStation 3 in de 'oorlog' op de consolemarkt:


    "If the PS3 is so incredibly superior to the Xbox 360 in game quality, game quantity, game breadth, game visuals, depth of the digital entertainment experience and price, God bless them."
    gamesindustrie
    Heel goed nieuws dat Rare met nog 2 games bezig, maar was natuurlijk ook te verwachten, zodra perfect dark en kameo 100 procent af is, kunnen ze zich daar volledig op storten:):)
     
  2. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 2 games worden zeer waarschijnlijk doorgeschoven naar de Xbox 3 :9
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D Hahahaaha, dat zou heeeeeel grappig zijn:D
     
  4. Falco

    Falco Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    altijd leuke spellen van rare _O_
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    we zullen zien hoe ze worden
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat het ging om de spellen Banjo Kazooie 3 en Killer Instincts.
     
  7. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond alleen Donkey Kong een leuk Rare-spel. Banjo Kazooie is wel cool, maar niet echt top. Ik hoop wel dat ze er iets moois van maken en niet telkens zullen gaan uitstellen..
     
  8. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt om Banjo Kazooie 3 gaat dan word ik gek......die game op de N64 was zo kick !!!! _O_

    Maar hoe kan je dit eigenlijk weten het is toch allemaal Top Secret, Behind Closed Doors shit ? :confused:
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Die geruchten gaan al jaren.

    Killer Instincts....was wel bruut. Maar of ik daar nou een vervolg van wil? Laat ze nou maar gewoon een funracer maken. Dat is nou iets wat ik op de huidige Xbox mis. Of inderdaad een leuke platformer.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Banjo Kazooie misschien :9? Aan die game was ik helemaal verslaafd op de N64 even als GoldenEye van Rare.
     
  11. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk zelf dat ze met die twee titels bedoele een nieuwe sabre wulf voor de 360 en een nieuwe killer instinct.
    Aangezien ik hier volgens mij ooit al eens iets over heb gelezen dat ze die twe nog wille maken.
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoopt zelf ook op een vervolg van Banjo en hoopt stiekum op een remake van Goldeneye. Maar als Rare nu aan een vervolg van Banjo werkt of een ander soort gelijk spel dan is dat wel zeer positief voor Microsoft, aangezien het platform genre niet echt vertegenwoordigd is op de gewone Xbox.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is waar, ik wil meer goede platform games op de xbox 360 dan op de xbox...:)
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Een tijdje terug stond Banjo Kazooie zelfs al als aangekondigd op IGN. Waren toen nog vrij sterke geruchten. :) Marja, eerst mezelf maar is bezig houden met PDZ en Kameo.
     
  15. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond conker anders heel vies tegenvallen :mad: maar voor de rest hoop ik dat ze er iig goede spellen van maken en dan maakt het me nieteens zow zeer uit welke..
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Is sowieso een gare uitspraak aangezien iedereen z'n smaak anders is. Hou je niet van platformers, houdt het al snel op. [ik zeg niet dat jij d'r niet van houdt, maar in z'n algemeen, dus...]
     
  17. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er meer titels van Rare uitkomen die 'Nintendo' ademen....
    misschien niet jullie smaak...maar ook de xbox360 heeft kleur nodig en een breed aanbod :)

    Ik verheug me iig giga op Kameo :)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, laat Kameo maar komen!!!
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Blast Corps 2 hoopt _0_
     

Deel Deze Pagina