Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws voor diegene die de XBOX360 bij Dimension Plus hebben gereserveerd en te ver weg wonen om hem af te halen en hem dus thuis bezorgd willen krijgen. Dit staat, volgens mij sinds kort, op hun site:

    Voor dit item zijn de betalingsmethoden creditcard en paypal helaas niet van toepassing. Dit ivm de hoge commissie kosten van de kaartmaatschappijen binnen Nederland in relatie tot de prijs en lage marge op dit item. Voor levering onder rembours zal een aanbetaling worden gevraagd (ter zekerstelling van afname van het produkt).

    Ik ging er dus vanuit dat ik hem gewoon via credit-card kon betalen. Toen ik hem een poos geleden telefonisch reserveerde was dat ook geen probleem. Maar nu dus wel!:mad:
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Geen gevoel voor humor? ;)

    In elk geval, ik heb mijn Xbox 360 eindelijk ook besteld en wel bij de Music Store. Hij kon me (helaas) niet zeggen hoeveel mensen bij andere medewerkers van de winkel hem hadden besteld, maar voor hem was ik in elk geval de eerste. Krijg een belletje zodra die binnen is op 2 december.

    Niets vernomen van pre-order kits en dergelijke dus heb hem op de 'normale' manier moeten bestellen, hoop dat dat allemaal goed komt.
     
  3. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Dat moet Greek Timmos effe weten
     
  4. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen op zoek naar een pre-order kit kan vinden, heb namelijk nog niet gereserveerd:eek: Hopelijk heb ik geluk en kan ik het nog ergens vinden..

    Maarja, ik woon wel in Frieland, dus het zal allemaal vast niet zo hard gaan haha:9
     
  5. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Waarom reseveeren so veel mensen hem nu pas?

    Ik heb hem gereseveerd sinds 19-08-2005

    Maar jha ik ben er als zeker van dat ik hem krijg.
     
  6. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja ik wist nog niet zeker of ik hem wel meteen wilde kopen.. Maar nu het waarschijnlijk is dat er de komende tijd er toch geen prijsverlaging komt, wil ik hem het liefst zo snel mogelijk hebben.
     
  7. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Die prijsverlaging komt volgens mij pas voor dat de Ps3 uit komt, dan praat je ongeveer eind 2006 begin 2007
     
  8. Falco

    Falco Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de bart smit hier (geen andere game winkel in de buurt) kun je niet aanbetalen |:- dus ik zit in een soort "loting" ik neem die dag dus maar ff vrij van school want het is wie als eerste komt wie als eerste maalt.

    Maarja kan ik gelijk heel de dag gamen :cool:
     
  9. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Ohoho, je gaat toch niet spijbelen? :cool:

    Ik ga denk ik ook vrij nemen van school :9

    Edit: 600ste post
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms... :+

    Maar het kón zijn dat hij meer wist dan mij, dus ik denk ik ga er maar serieus op in 8)

    Jammer dat het tóch humor was :cool:
     
  11. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Spijbelen..?? hmpff.. goed idee O-)
    de 360 is het waard _O_
     
  12. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Moet toch tot 16.00 naar school op die dag.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is niet Nodig, ben al Half 11 uit :p.
    Dus taai hem na schooltijd METEEN naar de Dixons in Eindhoven vanuit school.
    Is namelijk 10 minuutjes verderop!
    En dan een takk eind naar huis fietsen met die Xbox 360 in mijn tas, maar dat heeft ook wel weer zijn charme:+
     
  14. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik heb geregeldt dat mijn Pa hem ophalt van Dimplus, wat heb ik liefe ouders he, he.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat je aan me denkt *)

    Ik heb vooruitbetaling gedaan. Ik neem aan dat ze dat nog wel doen bij Dimension Plus.
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als er een winkel is die je naait is het Bart Smit wel...
    Dan valt jou bonnetje per ongeluk in de prullenbak ofzo en heb je dus pech.
    Tip: games/consoles koop je bij de echte speciaal zaak / dixons ofzo. Geen speelgoed winkels. dan maar iets verder reizen:p
     
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdags sowieso al vrij :p
     
  18. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Games of consoles ga ik dus echt niet in speelgoed zaken kopen, wat als ik iets koop moet het wel goed zijn.

    HaLo 2 heb ik allen bij intertoys weg had geen zin om naar NEDgame tegaan.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, dat kan mij eigenlijk geen RUK schelen waar ik de Game vandaan haal.
    Wel heb ik het liefst dat de CD nog in het doosje zit, dus alles nog Gesealed.

    En dat is alleen bij de Nieuwe MM in Eindhoven heb ik gesien, dus ik denk dat die mijn voorkeur gaat krijgen :)!
     
  20. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat een game niet beter is als je hem bij een speciaalzaak weg hebt hoor:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina