Xbox 360 Gamestore Kiosk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 aug 2005.

  1. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    vetjes, misschien komt er dan ook wel 1 in Gouda, hoewel ik dat niet denk, we hebben hier namelijk geen echte grote game/speelgoed winkel. In de bartsmit heb ik alleen weleens wat demopods van de Nintendo DS en van de PS2 zien staan. Maar ik wil zo graag met mn handen aan die controller zitten en kijken naar die HD grafix.

    Het zou voor MS beter zijn er geen in gouda te plaatsen, het is namelijk de crimineelste stad van nederland en deze pod zal dan misschien wel gestolen of verot gemaakt worden. Die dingen zijn vrij prijzig lijkt mij met zo'n über-tv en natuurlijk de xbox360 zelf, welke ook niet zo goedkoop is.

    Als je uitrekend: 16 (aantal inw nl in milj) / 300 (aantal demopods) , is dat 0,053333 miljoen, wat 53.333 is. Dus als ze het per inwoneraantal verdelen krijgt gouda (70.000 inw) er ook 1 .
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, ik weet er alles van. :)
    Kom ook uit Gouda. Heb je die DS bij Intertoys en Bart Smit weleens gezien? Die dingen zien eruit alsof ze flink met een hamer zijn bewerkt.

    Maar ik denk idd niet dat er Xbox 360 demopods in Gouda komen. In Gouda hebben namelijk ook nooit PS2, GC en Xbox demopods gestaan, PSP pods staan er ook niet. Dan gaan ze echt geen Xbox 360 demopods neerzetten, die zijn binnen 30 minuten kapot.
    Misschien dat de Gameshut wel een Xbox 360 demopod heeft, is namelijk een echte gamestore.

    Anders maar naar Rotterdam Alexander (Media Markt0.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Die demo pod is niet representatief voor de kwaliteit die mensen thuis gaan krijgen. Best vals van M$ eigenlijk, om de demopod aan te sluiten op een HDTV. Bijna niemand heeft nog zo'n ding thuis staan.

    Voorbeeld:

    Je speelt op de demopod en denkt SJEMIG! DAt ziet er lekker uit!

    Je komt thuis, sluit je nieuwe X360 aan en denkt: ? Op de demopod zag het er VEEL beter uit.


    Nee, M$ wees reëel en gebruik een normaal breedbeeldscherm, alsjeblieft! Dit is gewoon bedrog in de puurste betekenis van het woord.

    Excuseer mij, terwijl ik met mijn hoofd boven de plee ga hangen.
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er niet beter uit, alleen scherper...
     
  6. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus beter, wat is je punt?

    Vergeet niet dat veel mensen thuis een 50/60Hz tv hebben staan, het verschil met HDTV is met recht ENORM te noemen. Zelf heb ik een Panasonic breedbeeld (zo'n dik bakbeest, geen tft ofzo) 100Hz die 720p aan kan, dus ik heb mazzel. De mainstream niet. Daar gaat het mij om.

    Je schoteld iemand een 5 gangen menu voor en vlak voordat ie wil eten, haal je het allemaal weg en leg je een van vet druipende hamburger neer. Exact hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Nou nou, beetje overdreven is het niet...? Meer en meer mensen kopen al een HD TV (zeker in Amerika). MS maakt gewoon een goede deal met Samsung, worden ze allebei beter van.
    Ze laten zien hoe het er bij iedereen thuis uit KAN zien.

    Zelf heb ik voor iets minder dan € 1000,- een 32 inch HD TV gekocht (huismerk Mycom). Hier op het messageboard zie je al steeds meer mensen over gaan... Philips sponsord volgend jaar het WK (alleen als men het in High Def gaat uitzenden....) Gaan mensen dan straks ook klagen omdat ze dat niet in High Def kunnn zien??

    Kom met je hoofd uit die plee en geniet van een High Definition tevee*)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook gewoon beter hoor;)

    Scherper, meer kleuren (of het lijkt zo maar is mijn idee), veel meer diepte (kan door scherpte komen natuurlijk)....
    Tja, over de hele linie eigenlijk gewoon stukken beter....
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar een game zoals Lockdown gaat er niet oppeens uitzien als splinter cell 3... Dat bedoelde ik ermee :)
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry Rob maar deze uitspraak slaat echt nergens op.
    Laat op zn minst drie goede gangen staan want dat is het verschil..

    Als je gewoon een leuke tv hebt staan dan krijg je ook gewoon lekkere graphics te zien. Maak je niet ongerust voor de medemens.

    Die druipende hamburgen krijgen mensen als ze nog in het bezit zijn van een zwart-wit tv _0/
     
  11. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    We gaan nu toch ook verder in de tijd? Het zou toch belachelijk zijn als ze nu nog een bakbeest gebruiken voor een demopod.
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Vind ik ook.. en zo groot is het verschil niet tussen een normale tv en een HDTV heb ik gister nog gelezen.. het is iig niet zo'n verschil als in amerika.. zij gaan er veel meer op voor uit.. je kan op een normale tv nog gewoon supergoed, scherp en mooi gamen maar een HDTV is natuurlijk gewoon ietsje mooier:)
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ligt er aan met wat je het vergelijkt. Als je composiet vergelijkt met 720p zie je dus echt wél duidelijk verschil. Ligt er ook aan hoe groot je TV is natuurlijk.
     
  14. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanmiddag persoonlijk door Microsoft gebeld, zij wisten mij te melden dat wij waarschijnlijk volgende week of week daarop de Xbox 360 Demo Unit ontvangen! :D

    Goede business dunk ik :)
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar werk je dan?
     
  16. Falco

    Falco Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk dingetje
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is zeker wel een groot verschil tussen een gewone tv en een HDTV. Bij een gewone TV zie je vrij snel een soort blokjes (groepen pixels), bij een HDTV is het echter helemaal glad en alles ziet er gewoon strakker uit.
     
  18. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo groot zou het verschil niet zijn? Nou toen we over op dvd gingen zag je ook grote veranderingen. Dat zou nu ook zijn hor!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In de Media Markt in Eindhoven staat de eerste europese Kiosk ... wie woont er in de buurt en kan foto's maken ;)

    de andere MM's en andere winkels volgen binnenkort
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    De bart hier in utrecht krijgt hem volgende week. Dus snel ff erop spelen voordat hij weer gesloopt wordt!!!
     

Deel Deze Pagina