[PC] World of Warcraft [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:

    Is er ergens een mod die ervoor zorgt dat je niet AFK kunt gaan? Als ik namelijk 3 uur lang in queue heb gezet voor BG, en daarna 2 uur in de BG zelf, en ik wil even wat eten ofzo, vind ik het altijd zo zonde om weg te gaan (zoals jullie weten mag je dus niet in BG AFK gaan).
    Misschien dat een van jullie dus een mod kent die ervoor zorgt dat dit niet gebeurt?
     
  2. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat bestond, zou t illegaal zijn :)
     
  3. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dus niet, want ik weet zeker dat er zo een bestaat...
     
  4. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest je dat mage nou echt vermelden:+
     
  5. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 10 day guest pass gekregen van een vriend van me, als die 10 dagen voorbij zijn kan ik dan nog met dezelfde character doorgaan?
     
  6. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    als je , je account verlengt wel :p .


    @niels: tuurlijk wel... anders kon je gewoon blijven zitten in de BG en reputation vangen.. daarom heeft blizzard het gemaakt dat als afk gaat dat je dan uit bg gaat.en ja.. het eten tussendoor moet je maar snel doen
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bestaat niet, en het is inderdaad illegaal.

    Wat je kunt doen is iets op je toetsenbord leggen waardoor je rondjes draait, maar ook dat mag eigenlijk niet.
     
  8. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je dus niet kunt doen is iets op je toetsenbord leggen, want in AV (en volgens mij elke BG) wordt je ge-disconnect als je te lang 1 toest ingedrukt houdt. Dat het illegaal is kan wel, weet ik niet, maar bestaat wel.
     
  9. Nobody

    Nobody Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej mense, khep ook un vraagiej, ik heb t blad PCZone gekogt, en daar krajg je dus 14 dage gratis wow. Net zoiets als een guest pass denkik , maar als ik dus een account will aanmaken, dan vraagt ie tog om un credit card nummer, terwijl mun vriend tzelfde hat gdaan, en dan sonder credit card, maa hajs dan weer vgete hoe diej da deej ..hehe, weete julliej missgien hoe ik n account kan aanmake?
    latig

    /Mod Lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] eens door over taalgebruik op xbw. - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2005
  10. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    @nobody: Mitschien moest jij es fasoelijk nederjlands leruh praatuh .. misschien dawwe je dan wel helpah...
    latig
     
  11. Nobody

    Nobody Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hooo, oke, een nieuwe verbeterde versie hier:
    Hallo mensen, ik heb een vraag, ik heb het blad PC Zone gekocht, en daar heb ik 14 dagen gratis WoW bij gekregen. Net zoiets als een Guest Pass. Maar, als ik een account probeer aan te maken. Dan vraagt hij toch om een credit card nummer, terwijl mijn vriend het zelfde heeft gedaan, maar dan zonder credit card, jammer genoeg is hij dan weer vergeten hoe hij het had gedaan. Weet een van jullie misschien hoe het wel moet?
    Alvast bedankt
    Groeten
     
  12. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst kon je bij credit card number XXXX-XXXX-XXX enzo intypen maar volgens mij kan dat nu niet meer
     
  13. Nobody

    Nobody Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, tja, ik kan het wel proberen, maar als m'n vriend dat had gedaan had hij 't denk ik wel onthouden, dat was ook niet zo lang geleden.
     
  14. Nobody

    Nobody Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik bedoel, als je wilt gaan betalen met prepaid cards, hoe moet je dan een account aan maken?
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Gebruik de edit knop asjeblieft, en dan moet je nu al een prepaidcard kopen om te beginnen.
     
  16. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt, zoek gewoon een fake credit card nummer op en geef dat in. Zo heb ik het vorig weekend ook gedaan met een maat van me die mijn guest pass heeft gebruikt. Gewoon met google 'fake credit card number' of met een of ander download programma ofzo ;)
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vertel er dan ook even bij, dat dit strafbaar is.
     
  18. heh, zo heb ik het ook gedaan. je krijgt er helemaal geen problemen mee, je doet ook eigenlijk niks illegaals.
     
  19. Nobody

    Nobody Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    oh , oke, misschien moet ik dat dan maar eens proberen
    maar btw , kunnen jullie op www.wow-europe.com komen?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Pak kans zal klein zijn inderdaad, maar het is weldegelijk fraude.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina