hatsee.....zomaar en eigenlijk onverwacht ligt hij daar dan in de winkels. niks over gelezen....ook hier niet,en zelfs bij verschillende gamewinkels totaal onbekend..... Doom 3 resurrection of evil. http://www.idsoftware.com/games/doom/doom3-roe/ gisteren gekocht voor maar 29 euro en is zijn geld dubbel en dwars waard. totaal nieuw verhaal,nieuwe wapens,andere monsters(en de oude natuurlijk) multiplayer en coop via xbox live........en weer bloody spannend voor de mensen die doom 3 een topper vinden is dit een must have.
maar toen was de game er nog lang niet en nu wel. heb deze topic nooit gezien idd. toch een leuke release zo voor de 360 en voor weinig knaken.
Ik heb em ook. Voor 29 euro's idd een gaaf spel. Ik vind alleen de nieuwe "story mode" niet zo veel meer aan. Op die grabber (gravity gun) na is bijna alles hetzelfde als de normale doom3. Maargoed het is zeker wel netjes dat ID de expensionpak ook nog even naar de xbox brengt.
Je hebt nu eenmaal mensen die het allang weten van een release van een bepaald spel, omdat zij er alle info over bijhouden op betrouwbare sites zoals Gamespot Daarom heb ik die thread al enige tijd geleden aangemaakt om te kijken of er, net als ik, ook mensen waren die ook erg naar dit spel zaten uit te kijken dus Niet om hebberig ofzo te willen overkomen, maar ik denk dat het beter is om in de mijne door te gaan [Modmode Aan]En gebruik int vervolg toch maar even de zoekfunctie [Modmode Uit]