Xbox marktaandel omzet doelgroep info

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door michiel77, 27 okt 2005.

1. michiel77

michiel77 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 4e jaarsstudent vrijetijdsmanagement. Ik ben voor mijn studie bezig met een project omtrent console gaming in nederland. Ik ben onder andere opzoek naar informatie over het markt aandeel van de verschillende consoles in nederland. Het aantal verkochte consoles, de totale omzet voor Console(gaming) in nederland. informatie over de doelgroep enzovoort Ik kan maar weinig info hierover vinden op het net. Zijn er mensen die mij kunnen helpen aan info? bijvoorbaat dank

2. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    playstation 2 stond laatst op 45 % xbox 30 % 25 % cube maar zal wel veranderen na de xbox 360 en nieuwe playstation 3.

3. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
  4. michiel77

michiel77 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee CBS heeft het niet. Alleen algemene info detailhandel. Ik heb totale omzet nodig van de (console) gaming in nederland. Liefsts ook nog uitgesplits
    op leeftijd en geslacht van kopers

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien moet je zoeken op statistsche sites :) ... of andere bronnen raadplegen ...

Misschien moet je contact opnemen met micromedia ... leverancier van alle consoles in Nederland

Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  6. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de site van Datamonitor al geraadpleegd? moet je normaal voor betalen, is speciaal voor bedrijven namelijk die site. Ik kan m.b.v. inloggevens van m'n school (hogeschool van amsterdam) gewoon inloggen en ontzettend veel data vinden over bedrijven, waaronder ook microsoft.

Of het allemaal gesegmenteerd is heb ik geen idee van. Moet je maar even uitvogelen als je uberhaupt in kan loggen.

Groet..

www.datamonitor.com

http://www.datamonitor.com/~4143335...any/?pid=8ABE78BB-0732-4ACA-A41D-3012EBB1334D

Moet je maar ff kijken hoeveel data je hier kan verzamelen zonder in te hoeven in loggen..

Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  7. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat jij zou moeten doen..?

Naar de Kamer van Koophandel:+

Deel Deze Pagina