Ik ben 4e jaarsstudent vrijetijdsmanagement. Ik ben voor mijn studie bezig met een project omtrent console gaming in nederland. Ik ben onder andere opzoek naar informatie over het markt aandeel van de verschillende consoles in nederland. Het aantal verkochte consoles, de totale omzet voor Console(gaming) in nederland. informatie over de doelgroep enzovoort Ik kan maar weinig info hierover vinden op het net. Zijn er mensen die mij kunnen helpen aan info? bijvoorbaat dank
playstation 2 stond laatst op 45 % xbox 30 % 25 % cube maar zal wel veranderen na de xbox 360 en nieuwe playstation 3.
ik weet niet hoor maar heeeft het Centraal Bureau voor Statistiek hier geen gegevens over? je kan het in ieder geval altijd proberen
Nee CBS heeft het niet. Alleen algemene info detailhandel. Ik heb totale omzet nodig van de (console) gaming in nederland. Liefsts ook nog uitgesplits op leeftijd en geslacht van kopers
Misschien moet je zoeken op statistsche sites ... of andere bronnen raadplegen ... Misschien moet je contact opnemen met micromedia ... leverancier van alle consoles in Nederland
Heb je de site van Datamonitor al geraadpleegd? moet je normaal voor betalen, is speciaal voor bedrijven namelijk die site. Ik kan m.b.v. inloggevens van m'n school (hogeschool van amsterdam) gewoon inloggen en ontzettend veel data vinden over bedrijven, waaronder ook microsoft. Of het allemaal gesegmenteerd is heb ik geen idee van. Moet je maar even uitvogelen als je uberhaupt in kan loggen. Groet.. www.datamonitor.com http://www.datamonitor.com/~4143335...any/?pid=8ABE78BB-0732-4ACA-A41D-3012EBB1334D Moet je maar ff kijken hoeveel data je hier kan verzamelen zonder in te hoeven in loggen..