Van de games waar we van denken dat het launchtitels zijn, weten we van geen één 100 procent zeker of ie nou daadwerkelijk uit komt op 2 dec. Er zouden die dag 15 spellen uitgebracht worden voor de 360 maar volgens mij zijn er al weer een paar uitgesteld.
Ik zag net bij gamekings dat zij ninetynigh nights de beste actie-game van de TGS vonden en misschien wel de beste xbox360 game, die moet ik toch maar eens gaan volgen, er is alleen nog amper wat over bekend
Was een hele toffe game om te spelen en zag er ook echt briljant uit. Dus zeker één van de betere Xbox 360 games wat mij betreft.
ik heb gehoord van iemand die naar X05 was gegaan dat alleen de microsoft games de launchedag zullen gaan halen !!! balen... voor mij staat de keuze al lang vast PGR3 COD2 PD2
Aha, ben benieuwd. Ik verwacht dat ook wel trouwens..... PGR 3 en PDZ zijn al allemaal Ingame getoond en zitten nu in de laatste testFase waarschijnlijk. Dus halen doen ze het wel. Hoop ik dan voor de meeste personen hier!
In de openingspost zie ik dat de TS aangeeft dat Rallisport Challenge 3 is aangekondigd. Ik zou graag een bron willen hebben voor dit nieuws. Mij is namelijk nog helemaal niets bekend over RSC3.
Voor degene die zich niet in deze games intereseren kan het ze ook waarschijnlijk niet veel schelen als ze niet komen of worden uitgesteld . Ik heb Oblivion en Ghost Recon 3 in de gereserveerd bij Gc-shop
Smerig ventje, zou jij die homo-erotische uitlatingen voor je willen houden, ja? Het heeft niks met dit topic te maken.
De releaselijst is bekend! Amped 3 (2K Sports) - Call of Duty 2 (Activision) - Condemned: Criminal Origins (SEGA) nicht in Deutschland erhältlich - FIFA 06: Road to FIFA World Cup (Electronic Arts) - GUN (Activision) - Kameo: Elements of Power (Microsoft Game Studios) - Madden NFL 06 (Electronic Arts) - NBA Live 06 (Electronic Arts) - Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts) - Perfect Dark Zero (Microsoft Game Studios) - Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie (Ubisoft) - Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios) - Quake 4 (Activision, id Software und Raven Software Corp.) - Tiger Woods PGA TOUR 06 (Electronic Arts) - Tony Hawk’s American Wasteland (Activision) Met dank aan: Guilty Spark
De beste titel hier uit is overduidelijk PGR 3, maar wat mij meer verbaast is dat de meeste mensen niet echt een hoge pet op hebben van Call of Duty 2. Ik heb al verschillende verhalen gehoord over slechte graphs enz., maar daar klopt echt geen reet van (vind ik). Verder lijkt mij PD0 ook een goede launchgame worden en natuurlijk Kameo. Kan niet wachten!!
Logsich toch meestal zijn de 1st party titels het beste want daar willen ze de console mee verkopen n64:mario 64 ps2: ssx (uitzondering ) xbox:halo 2 gamecube : Luigi's mansion