Hier op eurogamer staat dat je de echte faceplates al kunt pre-orderen, tegen een normale prijs. Maar natuurlijk niet in Nederland maar in Japan!
Dat ding is dus egt wel echt tijdje terug is er ook in duitsland een vrachtwagen geplundert en zijn er allemaal dingen van die 360 gejat waaronder ook nog consoles is ook nog op het nieuws geweest...
Mooi niet Staan ook afbeeldingen van op de site van het officiele mag. Is echt en werd vergeven op de X05
Vraag het de mensen die de CocaCola Cherry quest hebben gewonnen.. op 1 van die xboxxen zat deze faceplate.. ( tenminste..die foto die ik heb gezien daar stond een xbox bij met deze faceplate ) dit betekent dat dit ding dus echt wel echt is PS: ik heb gelezen dat er maar 1000 van deze plates zijn geproduceerd /edit: dit is die foto KLIK Medemogelijk gemaakt door BuLLeTTiMe 88
Die X05 met groene ringen is nou echt een faceplate die ik graag wil hebben.. Echt de tofste tot nu toe imho. Is t nou een limited of komt ie straks gewoon uit?
Is een limited edition die mensen die uitgenodigd waren voor de E3(?) meekregen. Komt niet meer uit, vandaar dat sommige mensen er zoveel voor over hebben...
Was de E3 jah. Hijs idd wel gewoon HEEL stoer, maar om daar nu zoveel geld voor neer te leggen? Nee, dan liever gewoon mijn Witte of Andere Faceplate .
Ik heb deze faceplates ook gezien maar dan zonder de tekst e3'05 limited... Wordt volgens mij gewoon een default! Althans ik hoop het..
Ik zou er ook niet zoveel geld voor neerleggen, maar sommige mensen.... Ik spaar dan liever voor een goede game of zo. Alhoewel ik deze faceplate naast de normale wel het mooiste vind..
bedoel je die 2e van links? die is inderdaad heel stoer... 1 nadeeltje aan deze Faceplate... hij past niet op de uiteindelijke Xbox... het blijkt dat M$ nog een paar aanpassingen aan de case heeft gedaan sinds E305... waardoor de plate niet meer past. Bron:http://www.i4u.com/article4414.html /edit: een beetje vreemd... die site doe het niet meer.. hier een andere site over iemand die het zelfde bericht heeft gelezen :klik
Whahaha, Serieus?!?! Ow, da's lullig als je dat ding net op internet voor 500 euro hebt gekocht!! Als het al niet meer is!!
Yup, serieus.. toch denk ik dat deze faceplate in de toekomst in productie genomen zal worden... tenminste... dat hoop ik /edit: serieus voor zover de bron waar is heah
hij schijnt toch te passen. En die gasten die er zoveel geld voor neertellen zijn gek.. Domme amerikanen die geen benul van waarde hebben omdat ze toch >20 creditcards hebben.. Ze rekenen in een prijs per week (dan lijkt ie veel goedkoper) Ach ja, baal dat ik nog een maand moet wachten..