Norton doet vervelend

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door woolyonline, 28 okt 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0

Dit is de vraag die hij me stelt, en stelt en stelt. Je snapt dus nu, dat als ik op "ok" klik hij weerkomt, en weerkomt en weerkomt. Dit is zwaar irritant, weet dus iemand hoe ik instel welke programma's hij niet moet blocken, en dus ook niet meer vraagt om te blocken. Zelfs al kies ik "block" blijft hij maar komen met dezelfde vraag.

greetz wooly

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Welke versie heb je van Internet Security? In het algemeen moet je de Personal Firewall openen en klikken op configureren. Vervolgens kies je het tabblad Programma's. Hier kan je handmatig instellen welke programma's er moeten worden geblokkeerd of toegestaan :).

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, als je geen computer hebt waar je je bankzaken altijd op doet (lees: werkcomputer) neem dan gewoon Sygate en dump Norton.

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja of mcafee werkt ook prima

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    McAfee is betaald, Sygate is ook gratis. Ik ben geen fan van Norton, vind het niet echt goed. Maar met norton is het prima op 't internet te overleven. McAfee is ook wel goed. Zelf vind ik NOD 32 de beste virusscanner, dit in combinatie met een goede firewall Sygate, Kerio of ZoneAlarm. AVG bevalt me trouwens ook wel, gratis virusscanner en houdt een hoop tegen.

Maar bij Norton zou je inderdaad ergens bij configuratie moeten kunnen instellen welke programma's je wel acces geeft en welke niet.

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat bij instellingen op "permit all" maar blijft de irritante vraag constant stellen. Ik denk dat ik maar een ander programma neem.

greetz wooly

7. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me aan bij Danger's post; Norton vind ik ook niet lekker werken.

Deel Deze Pagina