K750i > USB connectie...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SILVER_bullit, 27 okt 2005.

1. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb sinds een maand de SE K750i. Tot enkele dagen geleden werkte de USB connectie via het kabeltje prima(telefoon > PC).
    Maar na maar computer helemaal opgeschoont te hebben en alles opnieuw te hebben geinstalleerd moest ik dus ook weer het dialoogje doorlopen die zich opent als je een nieuwe externe hardware aansluit (in dit geval dus de K750i). In de haast heb ik verscheidene malen (3 keer volgens mij) dit geannuleerd te hebben vind de PC mijn telefoon niet meer als ik hem aansluit. Kan ik dit handmatig ook installeren..:confused:

_O_ BVD, SILVER_bullit

/Edit:Even hier geplaats in plaats van in 't grote telefoontopic omdat 't eerder een pc probleem is dan iets met de phone..

Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Configuratiescherm-->Hardware werkt niet?

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens heb ik nooit dat moeten doorlopen. Alleen de drivers geinstalleerd van de cdrom en inpluggen

4. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Nope :'-(

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als hij hem niet meer als nieuwe hardware ziet is er wsl toch iets van de telefoon geregistreerd. Je kunt dan bij configuratiescherm -> systeem -> hardwareconfiguratie kijken. Als je dan ergens je telefoon als apparaat ziet staan moet je die verwijderen uit de lijst.

Als je je telefoon daarna weer aansluit zal je pc hem weer als nieuwe hardware zien.

6. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zal het proberen Eckie, dankjewel zover (Y)

7. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Eckie, het lukt me niet. Weet je zeker dat het de goede stappen zijn die ik moet doorlopen?

8. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Kan ik het oplossen via het Apparaatbeheer (in Confugiratiescherm)?

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet eens goed gaan kijken in het apparatenbeheer wat daar gebeurt als je je telefoon aansluit.

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je 'm daarbij staan dan? Druk dan is op installatie ongedaan maken. En probeer opnieuw te installeren.

11. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Werkt niet...:mad: Blijft zelfde verhaal. "Kan de installatie niet voltooien"

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing gevonden Silver Bullit?

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ook. Maar het is bij mij een probleem met USB 2.0. Heb nu twee pc's die allebei hetzelfde hebben. De ene had het van het begin (ik weet dat XP daar opnieuw op is gezet). M'n andere pc heb ik laatst XP opnieuw opgezet, die herkent USB aansluitingen ook niet meer.
    Het is iets met die drivers. Maar ik heb geen idee wat de juiste zijn en waar ik die kan vinden.:confused:
    Kan iemand mij helpen?

14. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bluetooth stickie halen joh, is makkelijker, heb je al voor 20,- :)

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Bij mij werken ze weer. Gewoon die zooi op de cd instaleren. En daarna de een andere usb poort gebruiken. Ja raar dat hij zo wel werkt maar hij doet het nu goed.

Deel Deze Pagina