[PC] Gratis MMORPG's

Discussie in 'Games' gestart door Lynxzz, 6 mei 2005.

  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    www.muonline.com zeer leuk spel, als je geen geld heb om een andere MMORPG te kopen of maandelijkse kosten te betalen. Gewoon downloaden en account aanmaken, btw Dark Knight is het leukst.
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Anarchie online. Een mmo waar je eerst voor moest betalen maar die je nu tijdelijk (en zonder add onns) gratis kan downloaden (legaal). Is een sci fi mmo dacht ik die zeeeeeeeeer uitgebreid is. Maargoed ik heb wow :p.
     
  3. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    ow die site is verandert :{

    die download komt later
     
  4. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen geschikte gratis MMORPG in de aanbieding, maar ik vraag me wel af waarom mensen niet bereid zijn er voor te betalen. Er zijn momenteel 4miljoen gebruikers. Dat levert Blizzard 52miljoen euro op per maand!! Met zoveel geld kun je heel veel mensen op het spel zetten die het spel levendig houden. Constant nieuwe content: nieuwe locaties, nieuwe quests, verbeteringen in de classes, balans, interface verbeteringen, nieuwe speelmogelijkheden, Ladderranking voor PlayerVsPlayer, gebruikersprofielen etc. etc.

    Je kan zeggen wat je wilt, maar een gratis MMORPG ontwikkeld niet meer als het geld op is, en anders alleen op vrijwillige basis. Vrijwilligers kunnen niet voltijd een spel ontwikkelen. Zijn er problemen met een server? Pech, heb je betaald is dat een heel ander verhaal. Dan zullen ze er alles aan doen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

    Het spel wordt door alle ontwikkelingen ook steeds interessanter, waardoor meer mensen gaan spelen, waardoor er weer meer geld binnenkomt, waardoor er weer meer ontwikkelaars kunnen worden aangenomen, waardoor het spel weer interassanter wordt... (positieve spiraal)

    En hoeveel kost het je nou. €13,- in de maand! Ik weet niet wat voor werk jullie hebben, maar da's toch een schijntje? Sinds ik WoW heb koop ik 4-5x zo weinig speleln als voorheen. Daarmee bespaar ik me toch een hoop.... :eek:)
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal mee eens, door WoW (nu al 350 uur gespeeld en nog lang geen lvl 60) heb je veel minder andere games nodig (ik speel zelf 1 shooter naast WoW om wat af te wisselen maar thats all). Dus mensen niet zuren maar kopen :p. Tis gewoon t beste multi player spel ooit IMO.
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Enne wel Horde gaan natuurlijk :+
     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Sommige mensen mogen nog niet werken ( zoals ik ).


    En het gaat over grátis MMO's dus plz ontopic.
     
  8. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    MU is zeker een heel tof MMORPG, heel lang gespeeld.
     
  9. BST Matt

    BST Matt Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krik je bij maplestory je DEX op?
     
  10. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Rakion.. wel een cool spel, team based, solo, kill the gollem, stage enz. Duurt wel een tijdje tot je lvl up gaat, en je hebt er wel skills voor nodig (een hack-n-slash game).

    Ga naar gunbound site (jahaa ook van softnyx) voor meer info.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik speel nu maple story :)
    Best wel chil spel. :D

    Alleen enige nadeel is het levelen, je moet te veel exp hebben voor level up. En je krijgt te weinig voor een 'beest' (exp dus)

    Maar voor de rest is het:thumbs:
     

Deel Deze Pagina