Xbox-'button' slaat groen én rood uit: hij doet 't niet meer!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DrSwart, 15 okt 2005.

1. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat je ook kan doen is de handleiding erop door spitten aangezien hier ook veel hierover in staat

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Denk niet dat er nog veel hoop is.
    Als hij ook nog eens een *piep* laat horen.....

Ik zou eerst idd, ECHT ff de Scart Kabel opnieuw Checken, of dus een nieuwe kopen.
    En als niets werkt, echt NIET tot reparatie overgaan. Ik zou wachten op De Xbox 360, maar da's mijn mening :)
    En anders gewoon een Nieuwe halen, want 110 euro voor reparatie is echt teveel.

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Scart kabel hoef je je geld niet aan te verspillen, ik weet zeker dat dat het probleem niet is. Je bios is gewoon op de 1 of andere manier corrupt geraakt.

4. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jouw was zou ikn wachten op de 360 en alles wat je bij je xbox hebt verkopen en je xbox te koop zeten onder de naam: Defecte xbox te koop.

want nog best veel mensen willen dat kopen ik wou dat eersdt ook doen omdat ik me xbox ging casemodden (schoef je xbox eens open en kijk of er een samsung dvd driver in zit, die kun je dan zeker verkopen ! )

maarjah dat zou ik doen.. succes

5. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan dus ook een breuk zijn in de kabel ( maar dat is onwaarschijnlijk aangezien hij neit verplaatst is ) het zou ook gewoon slijtage kunnen zijn en daar is weinig aan te doen.. ja.. een nieuwe kope;)

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb het ook wel eens dat hij rood-groen knippert en hij dan piepjes maakt. Gewoon een beetje slaan aan de zijkant of bovenkant ( niet te hard natuurlijk ) en dan werkt ie weer. Kan dat een onderdeel niet goed zit ofzow.

7. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toevallig joh... had gister bijna hetzelfde... was ook pro evo aan ut doen, na elke wedstrijd slaat het spel de option file op, maar deze keer liep de xbox vast. Ik hoorde wat gekraak en toen ging het lampje rood en groen knipperen en stond er in beeld dat mijn xbox onderhoud nodig heeft. Telkens als ik hem nu aan doen staat er dat de xbox onderhoud nodig heeft en knippert het lampje rood en groen, ik kom niet eens meer in het menu van de xbox... iemand een idee??? die helpdesk van microsoft xbox heeft geen zin, kreeg alleen te horen dat een reparatie 110 euro zou kosten... meer kon hij niet zeggen

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, de fout code opzoeken en het zelf maken.
    Of een nieuwe Xbox kopen.

9. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hebben ze ingebouwd om je ergens voor te waarschuwen dus moet iets betekenen

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    No shit, Sherlock.
    © Ruud

11. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Enige wat ik op dit moment kan bedenken is een ander mobo (moederbord) proberen. Daar zit het probleem waarschijnlijk.

En Rood-Groen betekent niet dat de SCART-kabel er niet in zit. Dit is ff wat serieuser dan dat.

12. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    was dat niet oranje groen dan?

13. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor de manier gaan die slurpgeit eerder zij, want aders kan je je xbox praktisch weggooien

ps: als de x360 er is hou je er ook nog een media centertje aan over

14. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. gelukkig heeft er ook nog iemand precies 'tzelfde (in ieder geval bijna 'tzelfde) probleem als ik. Een aantal weken geleden liep mijn X-box ook een keer vast, waarna ik um uitzette en toen maakte hij allemaal rare geluiden en vervolgens kwam dus dat rood-groen knipperende lampje. En ik kon zelf eigenlijk wel zo ver komen dat er iets mis is met de harde schijf.. want DVD's spelen doet ie nog gewoon perfect. Maar 110 euro joh!!?? Niet normaal...

15. superslimsimon

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Blabliblaaaaaat - Pim

Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2005
  16. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    sssst mag je niet zegge ;)

17. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo, je kan je xbox gewoon weer origineel maken nadat hij een nieuwe hd heeft

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    En hou maar weer op over het modchip gedoe.

Dank.

19. superslimsimon

Leuk Bevonden:
    0
    sorry... wis ik niet.... maar ik heb helemaal niks gezegd over modchips........................ ik zei alleen dat die personen (zonder dat ze je xbox ombouwen) ALLEEN een nieuwe harddisc er in kunnen zetten.... meer heb ik niet gezegd. (en een nieuwe harddisc heeft NIETS te maken met modchips e.d.) een normale computer winkel zou precies hetzelfde doen... gewoon een nieuwe harddisc

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het kan niet zonder je xbox te modden.
    Je HD zit namelijk verbonden aan het moederbord.

Punt.

Deel Deze Pagina