Welke vinden jullie nou beter ? PGR of RSC. Ik been ggen rally - en normale race fan. Ik wil gewoon een leuke racespel. Ik wil graag meningen van de mensen die PGR en RSC hebben. anderen zijn natuurlijk ook welkom.
PGR heb ik nouwelijks gespeeld, vond het in het begin nogal kut sturen, Rallisport is erg fun en heel erg mooi, ook heel leuk in MP (Rallisport heb ik zelf). Ik denk dat je beter die nieuwe sega game kan kopen (weet nit meer hoe die heet]:- )
je moet ze gewoon allebei hebben.. ik vind niet echt dat je nl. daar een keuze uit moet maken... eerder iets als PGR of Sega gt, of RSC of CMR3
Ik vind Rallisport challenge zelf niet zo bijzonder. Het spel is prachtig mooi, maar das het enige wat echt super is. Gewoon een redelijke game. Ik zou voor Collin Mc Rae en Sega GT 2002 gaan.
Die games kan je nou niet echt vergelijken... zijn totaal andere spellen.. Maar goed ik zou zelf voor RSC kiezen vanwege de leukere multiplayer. PGR ben je wel heel erg lang mee bezig in singleplayer.. dus als je geen vrienden hebt is dat ook leuk
PGR vind ik leuker, je hebt verschillende racemodes. Kan voor Kudos gaan, maar ook gewone races of op tijd (best wel grote diversiteit in je doelen).
PGR is heel lang speelbaar , en ziet er goed uit , en speelt ook lekker. RSC heb ik geen ervaring mee.
Ik ben totaal geen rally fan, maar kvind RSC toch wel vet. Juist omdat het meer arcade is! PGR heb ik nog nooit gespeeld..
ik heb ze allebei gespeelt en ik vind RSC veel vetter die kudo's zijn niet zo boeiend en de levels al helemaal niet. in PGR zie je ook heel slecht de bochten aankomen.
hmm... ik zou voor PGR gaan omdat RSC wat erg simpel is en je meer het idee hebt dat je "glijd" i.p.v. rijd
phillies, in het vervolg zou ik een spel wat langer spelen dan de eerste 2 stages, het wordt daarna echt wat moeilijker en dan doe je zeker 3-4 keer over een race om 1e te worden... Ik weet neit hoe je er op komt dat je auto glijd, daar merk ik niks van.