The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, dat is inderdaad heel mooi. Het kompas ook. Veel zullen het ook gaan gebruiken. Maar vergeet niet dat het heel groot is. Ik ken de weg ook helemaal uit m'n hoofd in San Andreas. Omdat ik het veel speel. 140 uur bijna heb ik er op zitten. Ik kan zo overal naartoe rijden. Bij Oblivion is dat ook zo het geval waarschijnlijk. Alleen is het een stuk groter. Plus je hebt niet zulke snelle vervoersmiddelen...
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind was vele malen groter dan San Andreas..vooral door al die indoor locaties erbij.
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    wat hoor ik daar. in filmpje 5? rond 0.35 bij de shops?
    Breaking into it and making it your own?
    Sinds Fable ben ik into realestate in spellen :) Fable had ik vet veel gebouwen, GTA had ik all gebieden en hier? Shops en houses? ik hoop dat het waar is :)
    dan haal ik in januarie een 360 met dit spel !
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij is Gta sa toch echt groter. probeer maar is van de links bovenhoek naar de rechts benedenhoek te lopen. volgens mij ben je dan langer bezig dan in morowind.messchien lijkt gta alleen kleiner omdat je je veel sneller verplaatst.
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei opgeteld met de oppervlakte van de caves, dungeons en alle indoor locaties erbij. Dan nog is Morrowind gewoonweg gedetailleerder dan SanAndreas hoor..in Morrowind loop je altijd, daardoor lijkt het groter, maar in feite is SanAndreas groter, maarja, daar zit je bijna altijd in de auto.
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Oehh.. Ik heb er echt zin in nu.. :D
    Het is nog steeds wel mogelijk om je eigen ras te kiezen neem ik aan of kun je nu alleen maar een mens zijn? Zou ik enigzins wel jammer vinden omdat ik echt lol had met het maken van nieuwe chars bij Morrowind :)
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nee, je komt er uit te zien hoe je speelt, dus sla je heel vaak ieman d de hersenen in het een axe dan word je daar beter in en zal je er denk ik ook op een dwarf gaan lijken denk ik en gooi je liever met vuur dan zal je wel oud en dun gaan worden ( zonder wenkbrauwen:) ) zulke shit, moet je de filmpjes op de voor pagina waar even goed beluisteren.
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je toch teveel Fable gespeeld, want dat is niet het geval bij de ElderScrolls serie...Je kiest je uiterlijk bij het begin van de game, maar dat verandert niet.
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom staat dit dan in de begin post:

    "In Oblivion you'll have access to all the races, birth signs, and skills you were able to select from in Morrowind, but some things will work a little differently now. While in Morrowind you were able to select five major skills and four minor skills, in Oblivion you'll only be selecting seven major skills and no minor skills. Once a skill is designated as major it gets a boost and is able to increase faster than other skills."

    volgens mij ben je in de war met fable.....

    edit: chil was me voor
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    De bekende races zitten er nog gewoon in :)
    Kan niet wachten tot ik een Next-gen Argonian kan spelen _O_
    Wat voor race gaan jullie spelen, en welke wapens hebben de voorkeur bij jullie?

    Ikzelf denk dat ik zowiezo een Argonian (deze zagen er zo lijp uit in morrowind met van die ordinator-schouderplaten :D) ga spelen.
    Maar dan een beetje een Stealth/Assasin type. Ik zal vooral gebruik maken van Pijl en boog, en misschien een speer, om toch nog een beetje in de Argonian sfeer te blijven :D Of een Bijl.. (geïnspireerd door dat ene boek in morrowind, waar zo'n gozer uit de camonna tong, dat ene asassin's gilde (ofzo) een bijl gebruikt, en het achterliggende verhaal :D)

    En m'n andere Char wordt waarschijnlijk een Dark Elf, die een soort battlemage zal worden :)
    Denk dat ik zal rondlopen met of een dikke Claymore, of een grote robuuste bijl :cool:

    Een Orc of Khajjiet (oid) zal ik nooit spelen iig. Blegh, alleen het uiterlijk al.

    Vraagje: Zie je de wapens ook echt zitten op de rug of waar dan ook? Zou wel stoer zijn als je zo'n grote bijl op je rug hebt, en dan door de stad wandelt..

    EDIT: http://til.gamingsource.net/mwbooks/axe_man.shtml _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal weg van het spel, maar toch ga ik het niet kopen. Waarom? Ik heb geen geld voor een 360, en zolang ik Morrowind GotY nog niet uitgespeeld heb kan ik daar nog makkelijk mee uit de voeten.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik ga een dark elf nemen vind het hele relaxte characters omdat ze bijna alles wel goed kunnen maar ik geeft de voorkeur aan een zwaard en pijl en boog en dan natuurlijk ook nog een beetje magie. ik hoef alleen niet van die heavy armors vind het fijner als je wat sneller en bewegelijker bent.
     
  13. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    dark elf. omdat die er zo ruig uitzien *)
     
  14. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het nog niet goed, ik zou er graag lekker stoer uitzien,
    magie is niet echt iets voor mij, ik wil lekkere close-combat met een bijl of een zwaard of wat dan ook, een echte krijger dat wil ik zijn
    welk ras zou ik best kiezen? want ik weet niet zo veel van die rassen
    thx and greetz darkflame
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Imperial of Nord zou wel goed bij jou passen denk ik.. :)
    Met Nord moet je meer denken aan Braveheart zeg maar ;)

    Of, je zou voor een Dark elf kunnen kiezen, die er tot nu toe altijd superstrak uitzien, in combinatie met elk wapen :cool:

    Of, je kiest een Argonian, omdat die gewoon erg stoer is :cool:
     
  16. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een imperial dan precies?
    voor een dark elf ga ik liever niet gaan, maar zo een lekker stoere argonian zie ik volledig zitten :)
    een braveheart look-a-like wil ik ook wel, maar wie precies is de beste in close-combat vechten, en heeft dit dan supergrote nadelen voor magie of zo?
    greetz darkflame
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Imperial = native Cyrodiil

    Alles hangt af van je skills die je kiest. Als je een nord kiest, ga je in het begin wat last hebben met het upgraden van bv. Conjuration.
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Redguards blijven ook erg handig. Zijn vooral sterk met Long Blades en zijn vrij snel.
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga naar de PU gameplay en ik hoop dat ik daar Morrowind GOTY edition ergens tegenkom. Dan zit ik in hetzelfde schuitje als cygnum.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in het begin merk je dat verschil in stats, maar als je alle skills gaat developen, dan is er bijna geen enkel verschil tussen de rassen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina