Digitale camera van Olympus

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Alé Gertje!!!, 30 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK kreeg laatst het Makro-krantje binnen en er stond een aantrekkelijk cameraatje in van Olympus: de mju mini s met 5 miljoen megapixels. Hij is maar € 180,-. het design vind ik echt heel mooi maar wil tog weten of je er mooie plaatjes mee kan schieten aangezien het een heel compact formaatje is. hij heeft ook een bepaalde award gewonnen maar heb er niet zoveel verstand van dus wil ik weten of iemand ervaring heeft met dit apparaatje.
    Misschien kan iemand dan pics posten om mij een indruk te geven van de kwaliteit.
    ik wil het em vooral gebruiken voor vakantie/trainingskampen waar je weleens mooie plaatjes kan schieten van de natuur en/of in de kroeg. ik ben eigelijk best veel eisend, zo heb ik hier van mijn moeder ook een superklein toestelletje liggen van HP, de Photosmart m22. Deze heeft 4 miljoen mgapixels, maar ik vind het echt waardeloos van fotokwaliteit. Was ook niet duur maarja.
    Kan iemand mij ervaringen verschaffen over dit aantrekkelijke toestelletje van Olympus?
    Iig bedankt!

2. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem volgens mij in een consumentengids van me staan. Is dat die kleine cam in blauw en nog veel meer kleuren?

3. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou hij is vernieuwd......eerst idd veel kleuren maar nu slechts in 3 kleuren:zwart, beige, silver

4. master_arnout

master_arnout Nieuwe Gamertag!

Leuk Bevonden:
    0
    m8) 5 miljoen megapixels. dat bestaat nie eens 8)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina