18.000 leden !!!!!!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mozilla, 30 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden de leden die bijvoorbeeld al 3 jaar niet meer actief zijn nooit verwijderd?.. Lijkt me ook vrij logisch dat dit niet gebeurt maar toch.. zo is het wel makkelijker om aan de 18000 leden te komen..
    Maar wel cool hoor ..:)
     
  2. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk 18.000 niet echt interessant. Daarentegen 15.000 en 20.000 wel!
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach het is een mooi rond getal:cool:

    Proficiat XBW_0/
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben in het verleden wel eens een grote schoonmaak gehouden. Het zou me niet verbazen als er over een tijdje weer een aan komt.
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een goed plan
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    We verwijderen nooit geregistreerde members die hun account hebben geactiveerd. Wel deleten wij van tijd tot tijd members die ooit een account hebben aangemaakt, maar nooit hebben geactiveerd.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus alleen mensen die nooit op het forum hebben gezeten, maar alleen een account hebben aangemaakt voor bv. een prijsvraag?
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat hun bedoeling erachter was weet ik niet. :) Echter verwijderen we zelfs die accounts pas nadat er een paar maanden overheen zijn gegaan.
     
  9. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Njaa ik heb ook wel ergens een keer een account aangemaakt en daarna nooit meer actief geweest. Maar een paar maanden is nog redelijk snel vind ik..
     
  10. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    zielig?
    Ik vind jouw post dan zieliger hoor :{
    Hoezo vind je dat nou zielig? Ik vind het toch behoorlijk wat als ongeveer 18.000 mensen op het linkje: 'Lid worden', hebben geklikt.... :eek:!
    Actief of inactief.. maakt dan niet meer uit.
     
  11. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Probeer zelf maar eens een forum op te zetten, dan merk je snel genoeg hoe moeilijk het is. Ik indt dat XBW wel wat respect verdient soms.
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel maar ik vind het een beetje vaag dat als je eerst lid wordt en dan een maand er niet meer komt :D.
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo?
    stel je meld je aan omdat het je leuk lijkt en dan opeens blijkt het vol te zitten met kutkleuters. dan ben je zoweer weg hoor
    had ik ook, ben er een jaar niet geweest.
    zelfde is met het chat kanaal. ook vol met irritante opdondertjes :)
    dus dan ga je er gewoon niet meer heen.
     
  14. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Het gaat er gewoon om dat veel mensen deze site zo cool hebben gevonden dat ze er lid van wilden worden..:)
     
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je geregistreerd bent moet je eerst je account activeren, dan pas kan je meedoen aan prijsvragen en posten op het forum enzo. Die mensen die hun account niet activeren worden van tijd tot tijd weggegooid, de mensen die hun accoutnt wel al hebben geactivereerd niet, denk ik 8).
     
  16. Roel1234

    Roel1234 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    DIt forum is zo levend als het maar kan, de eerste post is im 4 uur geleden gepost, en nu al 3 pagina's!!!
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lekker aantal.
    En aantal actiefe leden valt altijd een heel stuk lager uit.
    Er zijn immers genoeg dubbele accounts geweest, accounts die niet meer actief zijn (geband), accounts van mensen die enkel op de fp actief zijn, accounts van mensen die zich enkel aanmelden voor prijsvraag etc.
     
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    wow :eek: best veel ik kom wel op meer forums en denk dat dit tog wel een van de grotere is:D keep up the good work guys ;)
     
  19. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik behoor blijkbaar tot de 'elite' , ja, ik ben nog steeds actief.
    Ik ben zo old school, Wouter was toen zelfs nog moderator samen met Kobold. Wij waren zo'n beetje de enige op het forum met nog een paar.
     
  20. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje agressieve reactie, ik geef toe dat het niveau achteruit gaat, maar om nou gelijk te zeggen dat het hier vol zit met kutkleuters :D

    anyway, complimenten aan xbw voor deze prestatie (ik vind het trouwens niet erg dat er 18000 actief zijn, veel te onoverzichtelijk)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina