xbox live starterskit... waar beste kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rgr, 31 okt 2005.

1. Rgr

Rgr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mijn headset kwijt en wil al heel lang een andere gamertag.
    Nu vraag ik mij dus af of jullie nog tips hebben waar ik het het beste kan kopen, bij FRS.nl zie ik de beste aanbieding PGR2+12 maanden Xbox live +headset, alleen heb ik niet zulke goede ervaringen met FRS en is 10-12 dagen een beetje lang als levertijd. Dus.... iemand suggesties?

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik zou gewoon een maandje wachten to de 360 ( als je hem bij de launch koopt ) en dan een 12-month scratchcard kopen.

3. Rgr

Rgr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik wil helemaal geen 360 :mad:

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

:eek:

Dan jij oprotten uit dit forum :mad:

Nee haha grapje lol :)

Maar waarom dan nog live nemen als bijna iedereen die een Xbox heeft een X360 koopt. Dan is er niemand om tegen te spelen.

5. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik weet niet of het nog steeds is maar futurezone had eerst een actie: splintercell pt + 12 maanden live + headset voor 28.50

7. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    bij marktplaats.nl is altijd wel een starterkitje voor ong. €30,- te krijgen.

8. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zinloos antwoord weer, je beantwoord al helemaal zijn vraag niet, daarbij komt dat je een opmerking maakt wat niet nodig is, zelfs al zeg je grapje erbij. Ook zullen er nog heel veel mensen games spelen op live op de gewone xbox, veel mensen hebben het geld er niet voor over, of hebben het geld gewoonweg niet. Ook zullen mensen wachten op prijsverlaging, die in tussentijd, misschien wel een half jaar, gewoon nog xbox live op xbox spelen, het is dus heel normaal nu nog een starterkit te kopen. Zoals meerderen al zeiden kun je heel goedkoop op marktplaats of een andere internetsite goedkoper dan in de winkel een starterkit aanschaffen.

greetz wooly

9. fastshorty

fastshorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn starterspakket bij dixons gekocht
    12 maanden live + demo disc en headset
    kostte maar 30euri's

10. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    ik ook :) , maar denk dat die ektie nu niet meer geldt......moet je even kijken waar ze hem nu voor 30 euro verkopen.

11. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    3mnd live, rallisport challenge 2, headset voor 30 euro bij de mediamarkt

12. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    HALLO N|LANG NIOET IEDEREEN KOOPT EEN 360 DIE DINGEN ZIJN VEEL TE DUUR VIND IK ZOON APPARAATJE VOOR ZULKE KWALITEIT ok maar ik koop dan liever een pc voor het dubbele (je kunt daar veel meer mee!

13. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb trouwens bij fgree record shor project gotham 2 en 12 mnd live voor 30 euri vette aanbieding vint ik zelf je kan tog gewoon ophalen bij winkel mja

14. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus...? Door overmatig hoofdletter gebruik maak je jezelf alleen belachelijk hoor.:+ Ik weet niet of ze er nog zijn, maar paar maandjes geleden waren er Splintercell 2 kitjes met 12!! maanden live voor 30 euro. Dus 30 euro voor een game een een jaar live.

15. MPGamer02 NL

MPGamer02 NL Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al hele tijd geleden: 12 Maanden Starter Kit + Splintercell Pandora Tomorrow + Headset voor 30 Euro

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    mijn account loopt morgen af, maar is het voordeliger om dan nu voor een 30 euro een jaar te kopen? of kan ik beter wachten op de 360 en dan kopen?(je kan je account toch overzetten? naar de 360?)

17. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij komt ook nog dat hij (hij is jeroen kroes)ook nog dat hij helemaal geen leestekens gebruikt, wat erg lastig te lezen is. En hij dubbelpost, gebruik volgende keer dus de edit button.

greetz wooly

18. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, ik ook. zag ze 2 weken geleden nog liggen in de mediamarkt bij de Arena.

19. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ja je kan je account overzetten :)

20. FabianNL

FabianNL Guest

schopje...

waar kan ik hem nú het beste halen? :)
    Iemand tips? Heb gewoon een normale Xbox en hij loopt met kerst af... Weet nog niet zeker of ik een 360 ga halen dus wil gewoon nog een normaal starterskitje... maar is ie nog ergens 30?

Deel Deze Pagina