O Nee, niet nog 1 site (www.101101000.com)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 31 okt 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Na origenxbox360.com en hex168.com is er nog een site te voorschijn gekomen ... namelijk http://www.101101000.com/

je raad het al 101101000 = 360

De site is geregistreerd via een eigenaar verberger ... dus we weten niet of Microsoft er achter zit.

Je kan getallen invoeren en dan gebeurt er iets:

01110100011010000111001001100101011001010111001101 1010010111100001111010011001010111001001101111

als je dit binaire getal intikt gebeurt er wat. Ik heb geen flauw idee wat ik van deze site moet denken ... weer een marketting game van Microsoft ... nu voor bijv. de rest van de wereld? Of is dit eindelijk de ARG waar we op zitten te wachten? Ik heb geen idee ...

Ik houd hem wel in de gaten ... maar ik ga niet te hard nadenken (ik ben nog teleurgesteld ... hex168.com en origenxbox360.com .. is niet wat ik fun vind)

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  2. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff wat geprobeerd met wat getallen en ik heb al een keer Halo 3 gekregen en de vraag Who are you?
    Dit komt dan onder die invulbalk te staan en voor deze woorden staat een bolletje in verschillende andere kleuren. (die je boven ook ziet)
    Ik weet ook niet wat ik van deze site moet denken...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat deze achter af weinig met de xbox 360 te maken heeft... van mij mag deze thread dan ook dicht of verplaatst worden :eek: .. na wat getallen te hebben ingevoerd ben ik ook warez tegen gekomen .. dus ik denk dat MS hier niets mee te maken heeft

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe lees je die code's? jezus wat bagger veel 1tjes en 0lletjes 8)

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    telt hij toevallig af dat ene getal? naar 22 november? of 2 dec?(onder de dik gedrukete in het midden loopt een getal af...)

6. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij mij 1122 invoert (van 22 november) dan komt er te staan 0212 .. 2 dec...??

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb er daarnet 1 ingevuld toen kwam er xbox 360 te staan.ik heb daarnet 1211 ingevuld en toen kwam er microsoft toen heb ik microsoft ingevuld en toen kwam dit: sword@gmx.at messchien een mailtje naar toe sturen? en hij geeft nu heel de tijd als andwoord groenland....en daarnet zei hij games een entertainment. maar ik snap er weer niks van en ik twijfel of het echt van ms is.

edit: en nu zegt hij dit:....you gay

edit2: alles wat jij in typet in dat ding kan hij als andwoord geven.....(hoewel ik sword@gmx.at niet heb ingevuld) maar waarschijnlijk iedereen die daar wat in typet word onthouden en dat word weer tegen iemand anders gezegt.(ik typete daarnet xboxword.nl en 2 daarna kreeg ik dat als andwoord)

8. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg niets. het is ook geen aftellen ik ben behoorlijk freak met aftel dingen kraken maar deze is wel erg raar hij telt ook niet af en hij kan ook niet op het getal er boven uitkomen.. vind het maar raar

9. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    ik voerde wat letters in en eronder kwam er xbox360 te staan

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    kan hij wel! de enen worden telkens minder links want die telt hij juist af.

maar met het invullen alles wat je invult komt gewoon weer op iemands anders computer te staan.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind het maar vage shit.
    Boeit me ook echt geen flikker al die zogenaamde campagnes van MS.
    ILoveBees, Origen, wanneer houdt die onzin nou eens op.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk niet dat deze site van MS is ... hij is gewoon te vaag

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Na een lang gesprek bleef ie staan op: 'Ciao a tutti! W GamesRadar '

Maar het heeft niks met Microsoft ofzo te maken denk ik, het is gewoon onzin. Maar hij kopieert wel dingen van je. Als je zegt 'screw you' ofzo dan zegt ie twee zinnen later 'screw everyone'. Maar het slaat nergens op :)

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Als je goed kijkt is dat ronde in het midden, zo'n xbox 360 logo.

15. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    die site gaat nergens over gewoon iemand die leuk probeerd te zijn

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, als je een antwoord krijgt als : You're Gay
    Dan lijkt mij dat niet van MS.
    Geeft niet echt positieve indruk lijkt me :p.

Maar ik volg al die site's eigenlijk niet, kijk altijd pas als ze open zijn.

17. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij telt idd af. k zal wel ff uitrekenen waar naar toe..

Edit: Hij telt af naar 7 dagen en 3 uur en 35 minuten (ongeveer) hier vandaan... dat is.. 8 november om 0.00 uur ofzo

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Als je text intypt vertaalt hij dat naar enen en nullen? ( compu-taal dus )

En als je enen en nullen intypt krijg je dingen te zien die andere mensen intypen?

Vaag allemaal.

19. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    geen enkele rekenmachine kan het getal hebben.. misschien een grafiese maar die heb ik niet. en hij telt inderdaat af maar volgens mij klopt het ook nog niet helemaal het is gewoon te vaag en te lelijk om van ms te zijn. ik sluit me aan bij fardo.

20. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik kreeg zelfs een keertje halo 4 maar ik snap geen hol van die shit :confused:

Deel Deze Pagina