[NBA 2k5] vrije worpen

Discussie in 'Algemeen' gestart door fllix313, 31 okt 2005.

1. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    oke, ik snap er helemaal niks van ik heb al heel veel dingen geprobeerd maar die vrije worpen willen er maar niet in bij mij :confused: kan iemand me alsjeblieft helpen??

alvast bedankt:)

2. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    rtfm

3. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  4. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat de speler die de vrijeworp neemt helemaal geen vrijeworpen kan maken. De ratings van de spelers van de nba zijn zeer realisties verwerkt in dat soort spellen.

5. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    uhm je kan met elke speler vrije worpen maken, het is alleen een kwestie van veel oefenen, en met de ene gaat het beter dan met de andere. Over welke mode heb je t trouwens?

6. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    als ik bijv. practice ga doen en dan freethrow dan moet je dus vrije worpen gooien dan zie je in de hoek zon bal waar zon klein balletje heen en weer beweegt en als je de linker en rechter trigger indrukt komen er van die streepjes over die bal heen, meestal probeer ik gewoon het kleine balletje midden in de strepen te krijgen maar zelfs als ie er precies middenin is schiet ie nog naast :confused:kortom ik weet gewoon niet hoe k die vrije worpen moet nemen en hierdoor verlies ik best vaak :mad:

dus als jullie kunnen zeggen hoe jullie t doen graag :)

7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    heel veel oefenen, mij lukte het in het begin ook niet, en nu schiet ik redelijk wat raak, mischien moet je het is een keer met een schutter proberen als poppetje, dan gaat de bal heel langzaam op en neer, en kan je m dus makelijk in t midden vast zetten. Daarbij moet je t balletje ook niet midden op de strepen krijgen maar er tussen in geloof ik. ZOdat er een vierkantje komt waar tussen jij de bal moet krijgen

8. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    maar kan je die balken verschuiven dan zoja hoe ??

9. Hennie1979

Hennie1979 The Saint

Leuk Bevonden:
    0
    Feitelijk gezien is het heel simpel, je dient door middel van de 'Right trigger' en 'Left trigger' de 'streepjes' om de bal te krijgen. Dus heel rustig de linker en rechter trigger indrukken totdat ze symmetrisch om het balletje staan die op en neer springt.

Op het moment dat het balletje precies tussen de streepjes staat moet je schieten dmv X of B. Hierbij moet je oppassen dat dit niet ten koste gaat van je concentratie op de rechter en linker trigger.

Bij bepaalde spelers gaat het wat lastiger omdat het balletje sneller op en neer springt. Met Shaq is het eigenlijk niet te doen tenzij je heel geconcentreerd bent, met iemand als Kobe Bryant gaat het een stuk makkelijker.

Oefening baart kunst, zorg eerst dat de triggers goed staan en je timing goed is en niet blowen want dat gaat ook ten koste van je concentratie is mijn ervaring.

10. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    hmm oke zal het wel even gaan proberen
    bedankt :)

Deel Deze Pagina