[PC] x-box of pc gaming?

Discussie in 'Games' gestart door boynl, 1 nov 2005.

1. boynl

boynl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kies je voor als je off-online wilt gamen, de x-box 360 of pc of ps3 en zoja waarom kies je daarvoor_0/ _O_

2. FabianNL

FabianNL Guest

Xbox 360. Op de PC game ik niet meer (ligt deels aan dat m'n PC gewoon veels te langsaam is en gamen vind ik gewoon stukke minder leuk op de PC) en van de PS3 is nog veels te weinig bekend dus die valt, bij mij, sowieso al af. En de 360? Ja, levert geweldige graphics op en als de kwaliteit van de games hetzelfde of beter is al de Xbox weet ik het wel :)

3. exity

exity Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor pc en xbox

waarom nou
    pc zijn schiet spellen btr
    en race spelen op de xbox :p

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dit soort topic's zijn hier al zovaak geweest. :)

Maarja daar gaat ie dan weer,

Strategy games zijn alleen weg gelegt voor de pc (een game als AoE is gewoon weg niet goed te spelen op een console), met shooters is het maar net wat jij het lekkerste vind gamen. Ik vind de pc ook hier beter in, muis werkt persoonlijk beter(in bijv. richten), en een shooter als SWAT 4 waar je toch heel wat functies moet kunnen gebruiken al helemaal.

Race games dan weer voor de consoles net als Adventure, maar vooral Fighting games.

5. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een goeie pc had zou ik een hele tijd pc gamen. Maar ik heb het niet dus dan maar Xbox =)

6. exity

exity Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik ben het helemaal met je eens _0/ O-) _O_

7. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    pc is het best moet je alleen goede videokaart hebben maar de pc is het gewoon ,goede besturing,vloeiende beelden,leuke spellen,korte laadtijden en noem maar op :)

8. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de pc beter (vooral idd schiet en strategie spellen), maja je hebt voor pc-spellen elke keer weer een betere pc nodig en laat ik nou net geen goede pc hebben.......dus dan maar de xbox360, je hoeft jen iet zorgen te maken of je 360 t spel aankan, en das wel fijn.

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Voor spellen als Ninja Gaiden (Black) is de Xbox gewoon het best, vanwege de fijne controller kan je snel combo's maken, maar voor shooters, komt het op de xbox meestal eerder op lucky kills aan dan echte skill.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben niet gewend op pc behalve strategy games.. naja die zijn natuurlijk het allerbest op de pc (of nds 8)) maar voor de rest van de games speel ik het liefst xbox

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkies ten allen tijde de console boven de PC. Spellen doen het altijd, geen gezeik....gewoon spel erin en hoppa je hebt beeld en geluid :9
    De grote verschillen in graphics tussen de PC en de console worden ook steeds minder, kijk straks maar naar de X360 en de PS3, aangesloten op een dikke HDTV :cool:

Controller vind ik gewoon veel relaxter dan muis en toetsenbord, sorry maar met die dingen kan ik gewoon NIET omgaan. Is natuurlijk ook wel een kwestie van wat je gewend bent natuurlijk, maar ik vind het in ieder geval niks. Gewoon met de controller lekker vanuit je bank/bed/luie stoel in plaats van zo bekrompen achter een bureau'tje ;)

Voor het online gaming aspect heb je tegenwoordig ook geen PC meer nodig vind ik, Xbox Live is werkelijk geweldig en werkt lekker makkelijk ook :) Tuurlijk zullen de meningen hierover verschillen, maar dit is de mijne ;)

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik vind alletwee wel leuk, nu ik een wat betere pc hebt. Maar idd op de consoles heb je nooit gekloot met of je pc het wel aan kan enz. Kwa online gaming kan ik niet oordelen omdat ik geen Xbox live heb, maar op de pc moet je altijd wel weer updaten, kloten met instellingen enz. voordat je kan gamen. Verder zijn die MMORPG's op de pc niet echt fijn ( €10-€15 p/m 8) ). Dat word op de 360 opgelost ( behalve FF dan ) door gewoon een maandelijks bedrag voor het online zelf, en niet voor elk individueel spel.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het grotendeels met je eens, alleen dat van die controller niet. Natuurlijk, het is wat je gewend bent en ook ik ben veel beter met controller dan met muis en toetsenbord. Maar als je allebei gewend kan je gewoon preciezer richten met je muis dan met het xbox stickje. Daarom vind ik het ook jammer dat mensen een smart joy frag gebruiken, maar goed dat is een ander verhaal..

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ga lekker op xbox en straks op 360 redenen:

- xbox 360 goedkoper dan pc en ps3
    - lekker op je bank hangen en spelen(kan niet me pc)
    - leuker met vrienden (dan pc)
    - de spellen (liggen me op de xbox meer dan op andere consoles)
    - niet hoeven te instaleren.

15. Koffie mok

Koffie mok Guest

Sinds Half Life 2 Lost Coast er is zijn de systeemeisen verdubeld, dus ik ga lekker weer met m'n doos spelen

16. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox,

Was eerst een echte pc gamer maar langzamerhand steeds meer iemand die op de console speelt. Redenen:

- eenmalige aanschaf, geen verdere hardware upgrades
    - plug & play
    - L!ve
    - de games die ik speel, speel ik liever op een console

Lang niet alles games vind ik voor een console geschikt, zoals ook al eerder genoemd. Ik ben alleen geen FPS en RTS gamer waardoor de xbox toch sneller om de hoek komt kijken.

De enige echte concurrentie in mijn ogen heeft de xbox met MMORPG's zoals World of Warcraft. Dit is gewoon niet te doen op de xbox, tenzij je er een toetsenbord bij krijgt :p

17. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga ook helemaal voor de xbox, behalve dan bij MMORPG's

Maar vind het gewoon lekkerder spelen, ook vanuit bed, of vanaf de bank... En is gezelliger als er vrienden langskomen:9

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Geen MMORPG's? het is dat ze er nog niet zijn maar als er mmorpg's komen op de 360 weet ik wel waar ik ze liever op speel!

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fantasy Star had je..

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dat was niet echt massaal....maar met een paar spelers tergelijk maar als true fantasy live was uit gekomen leek me dat echt super vet.

Deel Deze Pagina