Mogelijk scenario op 2 december

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ducky888, 1 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie denken dat er nog veel leuke spellen op 2 december uitkomen zoals Project Gotham racing 3, Kameo, Call of Duty 2, en Perfect Dark.

Ik ben een beetje bang dat er straks weinig van deze games uit zullen komen, ook naar aanleiding van wat er al reeds uitgesteld is tot nog toe. Zie bijvoorbeeld Elder Scrolls: oblivion. En dat zitten we straks met de kerst met onze pre-order kitjes op schoot die we moesten aanschaffen van Microsoft maar helaas geen mooie spellen...

Waarom komt Microsoft nu (slechts 4 weken voor de release en 3 weken voor onze Amerikaanse vrienden) niet eens met een finale releaselijst van games op 2 december? Om een slag om de arm te houden om weer met uitstelberichten te kunnen komen?

Wie heeft dit vermoeden ook?

Bedankt voor jullie mening!

Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, ik moet zeggen dat het voor mij een beetje terleurstellend is afgelopen.
    Had namelijk de Xbox 360 Ge Pre-orderd. Met daarbij Ghost Recon 3 en Oblivion.
    Beide games zijn nu dus uitgesteld :).
    Heel vervelend, maar mee te leven. Zolang de Kwaliteit maar vooruit gaat.

Ik zou dus nu zonder een Xbox 360 spel zitten met de Launch. En dit dus tot Februari, aangezien Ghost Recon 3 uitkomt.
    Dit vond ik toch wel een triest idee, dus heb ik besloten dat ik Perfect Dark Zero ga halen met de Launch :).

Natuurlijk heb ik ook nog Splinter Cell: CT, Halo 2 en PES 5 van de Xbox versie, maar dat is toch anders.
    MOET gewoon wel een Xbox 360 spel te spelen hebben. Je moet toch iets aan je omgeving laten zien, dacht ik maar :p.

Het is nu wel zo, dat ik twijfel of ik Oblivion haal. Het is nu niet duidelijk wanneer Oblivion in 2006 komt, maar met het idee, dat Splinter Cell 4 en Gears Of Wars al in Maart waarschijnlijk komen, weet ik niet zeker of ik voor Oblivion ga.

Maar ik heb nog wel even de tijd om daarover na te denken :).
    Heb nu wel gevraagd of ik mijn Pre-order geld terug kan krijgen van Oblivion, aangezien ik wel vind, dat ik erg lang moet wachten op iets, dat ik al betaald heb:).
    De Pre-order van Ghost Recon 3 laat ik gewoon staan bij Gc-shop.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen. Kameo zal in ieder geval zeker af zijn (ik geloof echt niet dat Rare hem wéér zou uitstellen), en dat is toch wel de titel die ik ga halen als PDZ niet op tijd af is. Maar ook voor die titel heb ik goede hoop.

Verder denk ik dat PGR 3 en CoD 2 ook wel klaar zullen zijn over een maand, en dat de rest ook binnen afzienbare tijd komt. Ik hoop dat er met de kerst een aantal spellen klaar zijn, want met kerst komt altijd het meeste uit..

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zullen vast wel genoeg spellen af zijn als PGR 3 en Kameo en PDZ, maar wil zelf toch het liefst PDZ, omdat deze on-line multiplayer heeft, en dit verlengt bij mij toch altijd wel enrom de tijd die ik met het spel speel... (heb namelijk maar geld voor 1 spel erbij, en wil daar dan wel lang mee kunnen spelen)

natuurlijk heeft PGR ook wel online multiplayer, maar vindt shooters over het algemeen toch wel leuker dan race games.

5. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is inderdaad best tijd voor de definitieve releaselijst.
    Nu zit je toch steeds te wachten op spellen die misschien weer uitgesteld gaan worden.
    Ik had toch wel een aantal spellen in gedachten die ik graag gekocht zou hebben op de launchdatum zoals Ghost Recon , Elder scrolls,Perfect dark Zero en Kameo.
    50 !!! % is al afgevallen, Perfect Dark Zero ben ik ook niet zeker van.
    Blijft alleen Kameo over.
    Tsja krijg bijna spijt van mijn pre-order kit.

6. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk maakt het mij helemaal niet zo veel uit :+ want ik vind elke game die op de 360 komt wel hard _O_
    dus hoe dan ook... 2 decemer zit ik aan een game... nu nog maar afzien welke... als alles goed verloopt word het PGR 3, COD 2 en PD0 :9

7. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik heb Call of Duty 2 gepre-ordert bij www.gcshop.nl
    Dus ik maak me geen zorgen

8. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koffiemok,

Er waren ook mensen die Elder Scrolls besteld hadden... Wat heeft de gameshop te maken met het uitstellen van spellen?

En weet je zeker dat COD 2 op de 2e komt dan?

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik weet niet zeker of dat ik een spel heb als ik de 360 ga kopen. Namelijk: Geld gebrek voor 12 jarigen.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ... en eerst wil je mij niet zeggen hoe oud je bent :+

11. Koffie mok

Koffie mok Guest

Zo lang ik het spel maar krijg, en (web)winkels krijg de spelen vaak ook eerder

12. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me dunkt dat de games die op 2 dec. in de winkels moeten liggen zo langzamerhand wel eens in productie mogen gaan.

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Idd :p.
    Ze mogen die games wel eens in de productie gooien ,willen ze genoeg exemplaren hebben met de Launch.
    Amerikaanse Launch is zelfs nog eerder, dus een Officiele launch lijst zal er binnenkort wel komen!

14. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hondje en het koekje:

Ik voel me net een hondje die een lekker koekje voor zijn neus voorgeschoteld krijgt (lees: koekje is de voorlopige releaselijst met mooie spellen) en dan net als ik het koekje wil opeten (dus op 2 december of vlak daarvoor) wordt het koekje voor mijn hondeneus weggetrokken (dus uitstel berichten van mooie games..)

Maar het hondje heeft wel moeite gedaan om naar het koekje te happen (lees: pre-order kitje kopen) want het baasje (lees: Microsoft) beval mij om dit te doen.

Mijn complimenten aan Microsoft voor een kwaliteits stukje marketing!

15. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent niet verplicht om op 2 december je 360 te kopen.
    Als je hem niet ophaalt krijgt iemand anders de kans om hem te kopen.
    De orderkit blijft wel nog geldig voor later tijdstip, ik zou dan zeggen maart ofzo.

Maar ik ga voor kameo en pdo, kameo was volgens mij al gold, du 1 heb ik er iedergeval.

16. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Neej oké, maar ik haal nu wel gewoon mijn Xbox 360 op.
    Heb voor dat pre-order kitje betaalt, dus haal ik hem op ook.
    Al kwam er geen één game uit, dan speel ik wel wat xbox games :p.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waf!

18. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook zoiets van, als er op het moment geen spellen voor zijn heb ik nog altijd de 2 halo's.
    En een dvd speler, en je kon toch ook demo's downen, of ben ik nu dingen aan het verzinnen.
    En het voordeel is dat je dan nog ongeveer 150 euro rijker bent, voor na kerstmis.

Maar als er echt mensen zijn die dan niets hebben, gewoon wachten met kopen.

19. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OOOOOOOOOOOOH!

Ik snap het nu! Die tekorten hebben geen toepassing op de xbox zelf maar op de games!!

:D :D :D :D

20. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, de pre-orderkit is tot 31 dec. 2006 geldig. Dus als je hem niet op 2 of 3 dec 2005 haalt, kun je hem inderdaad op een later tijdstip halen. De 39,99 die je heb betaalt wordt dan gewoon in mindering gebracht. Maar ja, je koopt natuurlijk zo'n pre-orderkit omdat je de xbox360 op 2 dec. wilt hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina