Sinterklaas is weer in aantocht, en natuurlijk wil iedereen op deze site een Xbox Spel! Maar waarschijnlijk weet de helft nog niet welk spel.... de eerste reactie zou HALO zijn, maar elke Xboxfreak heeft die natuurlijk al! Maar welk spel zou jij op dit moment kiezen? *Fifa football 2003 *Amped *007 Night Fire *Colin McRae of toch nog iets anders? Wie weet welk spel het beste is om aan de Sint te vragen, zodat duizenden mensen van dit dilemma af zijn?
idd, splinter cell, of anders Unreal Championship, MorroWind, THPS4, TransWorld SnowBoarding, kwil zelf voor sinterklaas THPS4, de rest koop ik toch zowiezo al op de launch
mwoah, begint het zolangzamerhand wel op te lijken jah, wordt steeds weer uitgesteld enzow, tzal me nog gaan verbazen als ie dit jaar nog uitkomt En UC is de Xbox versie van UT2003, met een paar andere dingen erbij
hier ben ik het niet mee eens, er is kleine hype over dat hele morrowind, terwijl het veel meer verdient..
Voor mij wordt het iig geval Splinter en UC. Daarna misschien nog Colin McRae, maar w8 ff de review af.... Wanneer komt die eigenlijk?
ik koos voor Fifa 2003 ik heb m al echt voor uren speel plezier wil je dagen speelplezier kies dan sega gt 2002