1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] x-box of pc gaming?

Discussie in 'Games' gestart door boynl, 1 nov 2005.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik zeker voor de Xbox 360. Er namelijk nauwelijks pc (lees: geen) games waarbij je met z'n 4'en kan split-screenen. En dit vind ik een erg belangrijke optie. Daarom zou ik dus offline niet voor een pc gaan.

    PC speelt het lekkerst voor shooters of Strategy games (zoals Commandos/Roller Coaster/Age Of Empires). Ook online is PC toch wat leuker aangezien je vaak met veel meer spelers kan spelen.

    Offline gamen, een 360 of een PS3?

    In eerste instantie zou ik zeggen 360 omdat ik al helemaal aan de Xbox 360 controller gewend ben en goede shooters (Halo 2 etc) voor mij erg belangrijk zijn aangezien ik bijna alleen maar shooters speel. Ik vind dat er weinig bekend is over de PlayStation 3 dus kan ook niet echt een goede mening vormen op welke ik het liefst speel 360/PS3.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je een high-end systeem hebt, is gaming op pc erg leuk. Console schaf je 1x aan en kan je gamen totdat er geen nieuwe games meer komen. Je zit dus niet met systeemeisen te kutten. Beide hebben dus voordelen. Voor de rest zit je natuurlijk met besturing. Shooters spelen op pc met muis en toetsenbord gewoon beter dan controller. Race/sport games daarentegen vind ik met controller en tv weer veel leuker. Tis maar net wat je wilt.
     
  3. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    De pc, laatste tijd komen er gewoon te goede games uit zoals, F.E.A.R. aoe 3 enz. Ik speel bijna nooit meer op de xbox. Alleen nog op lan parties enzo
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    pc, stuk goedkoper O-)
    houd me pc ut niet bij.... dan me doosje weer :)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik speel meer op de Xbox, stuk goedkoper.
    PC kan al die nieuwe games toch niet aan.

    Plus, Xbox staat lekker op m'n kamer, heerlijk rustig dus.
    PC staat in de woonkamer, en daar is het nu eenmaal altijd geschreeuw.
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Xbox 360 geen gezeik met installeren alles op high of wat dan ook zetten gewoon schijfie erin pleuren en gamen maar!!
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    x-box :{
    dat mensen dat zo nog schrijven... Deze site heet toch ook geen x-boxworld?
     

Deel Deze Pagina