XBOX 360 garantie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Superbol, 2 nov 2005.

  1. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

    ik zit nu in Amerika vanwege mn studie/sport, en wil ik hier mn xbox 360 gaan kopen. Alleen kan het zijn dat ik aan het einde van volgend jaar weer naar huis ga, en wil ik eigenlijk weten of ik dan ook gewoon garantie bij Xbox NL heb en als ik problemen zou hebben hem gewoon daar naartoe kan sturen?? Ik kan niet bellen met de helpdesk want dat gaat een beetje lastig hiervandaan...
    Verder wil ik ook graag weten of savegames altijd hetzelfde blijven. Als ik het namelijk te irritant wordt om de hele tijd games moeten te importeren, dan wil ik eventueel de US 360 verkopen en er een EU 360 voor terugkopen, maar dan wil ik wel mn savegames behouden. En ik weet dat hardware accesoires altijd op beide systemen te gebruiken zijn (zoals controllers) maar weet ik dus niet of die savegames hetzelfde blijven.

    Thanx, Superbol
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik weet niet of de save game land afhankelijk zijn ... dat moet je denk ik op het xbox.com forum vragen ... us save games van de huidige xbox werken vaak niet op een europese xbox
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  3. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de garantie op een Amerikaanse Xbox 360 word behandeld door de Amerikaanse Service. Je moet als er iets mis mee is hem op sturen naar Amerika!

    En de savegames werken ook anders, in ieder geval met deze xbox is dat wel zo. Als je een EU spel speelt slaat die hem als EU savegame op als je dan hetzelfde spel pakt maar dan de USA versie werkt je save niet van de EU versie!
     
  4. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd...dat is ook mn bedoeling mocht het importeren niks zijn, alleen omdat ik mn 360 in de US haal, en ik in eerste instantie gewoon mn games ga importeren, weet ik dus niet of ik mn xbox hier naar xbox Nederland kan sturen als er problemen mochten zijn...
    Dus ik kan een US savegame niet op een EU xbox openen?? Ook al zou de Harddisk wel werken op de EU versie??
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik vermoed dat de save games niet gaan werken ... maar dit moet je na vragen op het xbox forum ... de huidige generatie kan het niet
     
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net dit even door gelezen en er staat niks over een US importeren naar een EU land en daar dan de garantie verhalen als er wat mis mee is. Dus ik kom terug op mijn verhaal van daarnet. Bij de meeste bedrijven word dit duidelijk in de "Term of Use"vermeld of dit kan of niet kan. Denk dat je even contact moet opnemen met M$

    Bron: http://www.xbox.com/nl-NL/live/legal/
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  7. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je alleen zeggen dat je goed informatie moet navragen bij Microsoft via een mailtje.Vragen kan nooit kwaad
     
  8. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    het beste is gewoon de 360 kopen in nederland en misschien is er wel een prijsverlaging als je terug bent in nederland
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja als je tot eind 2006 moet wachten op dat ding wordt je niet vrolijk :)

    Superbol mag ik eigenlijk vragen wat je pcies doet in Amerika? Iets met american football o.i.d.?
     
  10. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okee pimmy je heb gelijk als ik hem was ( superbol ) zou ik ook een 360 hebben gekocht in amerika
     

Deel Deze Pagina