Ik voel me genaaid!!!!!!!!!! VANDAAG HADDEN ZE HEM NOG NIET BIJ DE INTERTOYS!!!!!!!!!!!!! en anders moet ik naar gouda en dat kan ik morgen pas doen!!!! BOEHOE SNIK!!!!!!!!!
Nope, part of the collection. Ik weet niet waar je woont maar als je nou op een vrije middag ff zoekt vind je hem zeker. Zoals ik al zei; hij is er al dik 3 weken.
Kzit goffer met hetzelfde probleem. NGC en PS2 versie liggen er wel maar de Xbox-versie is nergens te koop
Bepaalde INtertoys' hebben hem ook gewoon niet, ligt aan hun inkoopbeleid. Dan moet je dus maar naar een andere winkel gaan. Valt aan te raden want dit spel is echt goed!
ik vind het naar mijn mening 1 van de vetste games op het moment en al helemaal om deathmatches via Xbconnect te spellen!!!!!! I BLOW ALL YOUR HEADS OFF!!!
kopen via de x-bazar hier op de site natuurlijk!!! http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=10212
Ik heb 'm al gespeeld hij is echt superrrrrrrrr tof maar dat was wel op de PS2 dus khoop dat hij nu ook op XBOX is.
G-zus, je gaat toch ook niet naar Intertoys, look je daar tussen al die kleine ettertjes BRRRRR! Haal hem bij een echte winkel, of online!
Ja, petertje is errug goed. Hij had timesplitters eerder dan de rest van de winkels en dat is met veel games. En hij heeft ook veel 2e hands games liggen
Als ik nu zou kiezen tussen PD en Timesplitters zal ik met de prijs die PD nu kost toch wel voor Perfect Dark kiezen. Timesplitter is goed maar Perfect Dark is perfect daarom heet het ook Perfect dark
timesplitters heeft alles wat perfect dark heeft + nog veel meer (betere grafX, meer challenges + arcade leagues, loopt allemaal veel smoother met veel bots etc etc etc)
PD was toen koel, maar als je het nu weer speelt zuigt het, dat is altijd zo. Dus speel het nooit meer, maar koester je herrineringen!