timesplitters 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door tonymontana, 6 nov 2002.

1. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb timesplitters nu, ik heb hem al uit. maar als je de uplink pakt kan je spelletjes spelen, maar ik heb er pas 1 (anaconda) weet iemand waar de andere liggen?]:-

2. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    in neo tokyo ligt er nog een(weet nie pcies waar)

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hem toch niet op easy gespeeld hé ? Ik durf trouwens te wedden dat je de arcade en challenge modes niet uit hebt.

Ik weet wel een cartridge; in een etalage in dat Neo-Tokyo level. Weet niet precies meer welke, moet je maar ff zoeken. Iemand anders misschien ?

4. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb TS2 met co-op wel uitgespeeld.
    Op single player nog niet (ik speel hem op normal), de controls vind ik persoonlijk iets te gevoelig.

5. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    co-op

met hoeveel man kun je co-op spelen en met hoeveel in multiplayer, 16 of niet?? Kun je ook bots laten spelen??

6. xforz

xforz Guest

ik zit nu in arcade league bij dat level waar je een heleboel handen moet killen, ik probeer steeds om brons te halen maar het lukt niet.. heeft iemand tips?

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    ja er is ergens een dood lopende gang waar dubbelle tommy guns liggen en ook health, daar houd je het wel ff vol:D

8. Ja, je moet gewoon die 2 tommyguns hebben en ze opwachten en blijven knallen alsof je leven er vanaf hangt. Het is wel een aardig lastige opdracht maar hij valt te doen.

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Re: co-op

Co-op met z'n tweetjes. Multiplayer met z'n viertjes (+ 10 bots) en system link met z'n 16-en. Of je dan ook bots kan weet ik niet.....

10. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina