Ik heb Origen gewonnen maarrr...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pimmy, 3 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kloop dus vrolijk beetje mn website rondje te doen en dan wordt ik gebeld door een onbekend nummer... Hallo met Pim, ja hoi met Thijs. Ik kreeg een emailtje van Xbox dat jij met Origen hebt meegedaan. Ja dat klopt. Ok dat is mooi, heb jij van dan tot dan iets te doen? etc. etc. dus ik begin al blij te worden maar ik wist nog dat het leeftijds limiet 18 was. Dus hij begint al van, ja ben je 18. Nee ik ben 15. Ai, dan is het jammer, we kunnen je niet laten gaan. Het is voor hun geen probleem maar voor de overheid van de VS wel. Ze mogen geen minderjarigen onbeheerd op pad sturen.

Toen hield het al op... heb nog gevraagd of ik iemand anders in mijn plaats mag laten gaan maar dat moest hij nog even navragen. Dus of alles aan me neus voorbij gaat is niet zeker maar ik baal wel ontzettend natuurlijk. Win ik zo'n enorme prijs en dan blijf je uiteindelijk met niks zitten :'-(

Pff, top punt van balen...

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Damm jammer Pimmy .. welk onderdeel had je gewonnen? Ikwas al bang dat je echt 18 moest zijn ... :eek: ... balen man (anders wil ik wel ;) 8) :eek:)

wanneer belde ze?

Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  3. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    w00t, dat is egt ***!!!:mad:

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    What the f*ck?! :p
    Zeg dan dat je 18 bent gek, en anders gelijk je PA erbij roepen ofzo!
    Ik vind wel dat je dan iemand anders mag uitkiezen die kan gaan, zoals bij voorbeeld je pa:).
    Wedden dat hij die kans niet laat gaan.

Klonk het telefoontje wel serieus? En was het niet zomaar een lul verhaal van die persoon?

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet met welk onderdeel, heeft hij niet verteld. Hij wist er zelf weinig vanaf, hij kreeg een email van Xbox ofzo en hij moest het alleen vertellen. Maar ik hoop zo nog van 'm te horen. Heb 'm 2 dingen voorgesteld: of iemand in mijn plek of iemand met mij mee.

EDIT: Verhaal was wel serieus dat weet ik zeker. Maar als ik had gezegt dat ik 18 was, was ik uiteindelijk de lul. Je mag de VS dan niet in...

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wow ... ik hoop dat je wat meer hoort ... echt balen :'-( ... maar ja in het regelement stond ook 18 jaar en ouder .. ik ben bang dat je naast de boot vist :'-(

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet het... maar goed er kan prima een oplossing gezocht worden dat ik alsnog wat eraan had. Voor de prijs van alleen al de ticket koop je een mooie 360 met heel wat games en hardware :)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb maar dat launch event is een happenning om bij te zijn en de tickets zijn al lang geboekt (vast gezet voor een winnaar)

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt maar goed, ik merk het wel... en anders wordt ik depressief... :'-(

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ... wel tof dat iemand van xbw gewonnen heeft (al vertekt het vliegtuig zonder Jou :eek:) ... misschien heb je geluk en is de andere winnaar 30 ... dan kunnen jullie toch samen reizen ;)

11. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker handig om toch mee te doen als je nog geen 18 bent!

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Laat me raden, jij bent wel ouder dan 18? Zo niet dan zou je mij en alle anderen onder de 18 wel begrijpen.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah aan de ene kant vind ik dat Dea wel een beetje gelijk heeft ... als er stond geen alcohol onder de 18 ... en jij neemt wel alcohol ... dan zit je fout ... vooral als het in het regelement staat ... maar goed hopelijk vinden ze een oplossing

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt, als het feest uiteindelijk totaal aan me voorbijgaat is het gewoon dikke pech maar eigen schuld min of meer. Toch is het erg lullig, als er zo'n mooie wedstrijd met een erg leuke prijs is en een groot deel van je doelgroep uitsluit... dan ga je het als minderjarige toch proberen. Maar goed, ik heb nog een beetje hoop.

15. <Gp>

<Gp> Gp

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo man dat is klote.
    denk je YAY!, spring je een gat in de lucht mag je niet omdat je te jong ben.
    zo that sucks.
    mja meschien krijg je nog iets !? zal wel niet maar goed he.
    jammer voor je man!

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het is nu zeker, ik mag niet, niemand anders mag in mijn plaats en niemand mag mij 'begeleiden'. Het laatste idee was nog om Mirik (hij gaat sowieso al) als mijn begeleider in te stellen maar de beste man had met Londen gebeld maar ze wilden het allemaal niet vanwege juridische zaken etc. Nu krijg ik een enorme troostprijs... een kaartje voor de Gameplay :) Maar goed, ik had er al op gerekend maar het is wel enorm jammer. De kans dat zoiets je nog een keer gebeurd is natuulijk piepklein :mad: Nja gefeliciteerd voor degene die nu wel mag :)

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ah, da's wel balen kerel.
    Maar kaartje voor Gameplay? Gameplay wat?
    Je moet een Xbox 360, of Xbox 360 Game eisen joh :p.
    Je hebt gewonnen, dus je moet toch wel iets anders kunnen krijgen.

Ach, volgende keer beter.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja ik kan weinig beginnen, het staat allemaal in de voorwaarden en het was gewoon het risico dat je liep als je mee deed. Neem het hem ook niet kwalijk. Balen.

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wel leuk geprobeerd. Eerst meedoen aan iets waar je te jong voor bent. Vervolgens voorstellen om iemand in "jou" plek of iemand met "jou" mee te laten gaan. Ik vind 'm stoer..
    En vervolgens nog een kaartje voor Gameplay (dat TMF gedoe?)over houden...

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als je wint dmv creativiteit dan beschouw je dat als jouw plek. Zou jij in mijn positie ook geprobeerd hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina