Farcry helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-Junk, 1 okt 2005.

  1. mad94

    mad94 MP

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654

    is toch niet leuk om games te spelen met cheats
     
  3. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij die Big Boy zoals ze in de walkthrough zeggen maar er staat dat je gewoon veel moet schieten en B drukken. Maar hij lijkt bij mij echt nergens op te reageren. Ik heb net 6 magazijnen op hem leeg gevuurd en hij was nog niet dood en ik heb hem ook al een keer een stuk of 10 klappen gegeven, maar... Iemand die weet hoe lang je ongeveer moet doorgaan? Er lijkt echt niks te gebeuren namelijk... Of tekenen dat ie zwakker wordt ofzo...

    Ik hoor het wel.
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zat een keer samen met mijn vriend de SP te spelen, komt er ineens 'god' aan de zijkant te staan. Dus wij denken... WTF !?! We hadden helemaal geen code gebruikt .. echt raar was dat.
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeltdat gedrogt

    dan moet je gewoon achter de turret gaan zitten en schieten
     
  7. Robinho

    Robinho Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Die grote kerel kun jij mijns inziens niet verslaan dmv kogels.

    Je zult hem moeten slaan met B telkens als je adrenaline op zijn toppunt zit. Wat ongetwijfeld helpt is dat hij in het begin een soort garage ingaat met benzinevaten. Deze benzinevaten kapot schieten zal hem ook helpen zwakker te worden.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2005
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Das gewoon BULLSHIT*) Ik heb hetzelfde probleem. Maar mijn tijd en datum staan echt wel goed. Je moet gewoon gedurende de tijd dat het spel opstard heel de tijd achter elkaar start indrukken. En dan wilt ie dat filmpje nog weleens skippen.
    _0/
     
  9. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog ff opgezocht op het officiele far cry site over dat intro filmpje en dit is een officieel bericht:

    Thursday 10.06.05
    "I can't skip the intro!"

    If you've found yourself unable to skip the intro movie on Far Cry Instincts, pounding all the buttons on your controller until your hands are blooded stumps, here's a solution and explanation.


    If you set the time and date properly on your Xbox, this problem won't occur. _0/
    If you have Xbox Live and allow Far Cry Instincts to download the update released yesterday, this problem won't occur.
    However, if you put a different game into your Xbox (but why would you do that?) and later guiltily return to Far Cry Instincts like an unfaithful lover, the intro video will play again in full. The reason for this is that Far Cry Instincts copies a bunch of sound files onto your Xbox while the intro plays. When you put in a different game these sound files are deleted and will need to be copied over again the next time you use Far Cry Instincts.

    Dus gewoon niks anders spelen dan far cry of ff de update dowloaden :9
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  10. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de fuck he...

    ik heb vanmiddah deze game maar eens gehaald...maar ik hoor heel vaak door t spel heen zon fucking naar geluid... zon geruis...elke keer als er een vijand in de buurt is.... hoort dat?
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat op een gegeven moment wel rare dingen doen, wazig beeld enzo dat hoort erbij. Maar geruis? Lijkt me niet dat dat hoort nee.

    Ik ben nu vrij ver denk ik en weer in een donker stukje. Je komt nu in het bos continu van de maffe wezens tegen, die een soort van ontploffen als ze naar je toe rennen. Kan iemand me vertelen hoe lang ik nog ongeveer moet? :) Ik vind dat het nog best een lang spel is trouwens, ben er wel even mee bezig geweest.
     
  12. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je nog wel even voor de boeg, ik ben daar al een tijdje voorbij maar ik ben ook nog steeds opweg naar het einde ... Ik vind het idd ook een lan spel maar wel ook langdradig worden en dat is jammer want de graphics zijn om van te smullen 8)
     
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @jry

    Nee dat is een fout in het spel die je alleen kunt weghalen door al je savegames te wissen....

    edit: Ik bedoel hiermee trouwens al je Far Cry savegames niet al de savegames op je xbox!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2006
  14. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook maps spelen die je gamaakt hebt met de level editor als je geen xbox live hebt?:confused:
     
  15. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, maar dan moet je dat volgens mij vooraf instellen. ik weet niet of dat ook nog kan als je al een map gemaakt hebt.
     
  16. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem bij far cry is dat toen ik best ver was en tegen zo'n gemuteerd groot beest/mens moest vechten ik dood ging.. En toen sloot ik het spel af en ik weet zeker dat het gesaved was. Ik start naar een paar dagen het spel weer op en opeens moet ik weer beginnen in de mijnen.
     
  17. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet hoe ik in dead marshes verder kan komen.
    Ik zit bij de facility en dan moet je in een gebouw C4 plaatsen maar die deur van het gebouw is kapot dus daar kan je niet in.
    Je moet via het dak van het gebouw ernaast overspring met feral jump.
    Maar iedere keer als ik dat probeer dan spring hij net niet ver genoeg
    doe ik hier iets verkeerd of zo?

    gr danny
     
  18. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al gelukt!!
     
  19. MENNO1

    MENNO1 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    chek insidegamer daar hebbie er een paar
     
  20. the unlimited

    the unlimited Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,

    ik zit bij een stuk waar je allemaal mensen die oranje zijn moet vermoorden.
    het heeft 2 gebouwen en 1 kabelbaan.
    het is in de predator mode.
    ik kom niet verder want in een gebouw zie je de plek waar je moet komen.
    maar je kunt niet in ruiten kruipen je kunt niet via de kabelbaan en via het andere gebouw kun je er niet in komen.

    is er iemand al verder dan dit.
    of weet je niet wat ik bedoel

    het is volgens mij een opdracht van o'doyle.

    the unlimited
     

Deel Deze Pagina