Deze opmerking slaat ook nergens op, en als ik nou eens zeg dat ik nu bijna op de helft ben met legend mode.
hij bedoeld gewoon dat er op easy meestal geen hol aan is, want dan is echt alles zoooo simpel. ik speel ook nooit easy, ik heb liever wat uitdaging. geef nou toe, je bend nu op de helft bij ledgend, dat is toch veel leuker dan op easy.
Ja het is pittiger, maar ik heb eigenlijk nog lang niet utigespeeld. Wil ook wel al die arena battle's voltooien, en alle secrets te pakken krijgen in Legend mode. Vinden jullie die camera ook niet klote, ik word kriegel van dat ding. Steeds uitzoomen, en dan ben ik eindelijk lekker aan het hakken (je weet wel die lekekre ritme ) en dan gaat die camera positie automatich van dichtbij schuin naar boven kijken....ik wordt daar gek van
Ik ben dankzij de hult van Sacred ben ik voorbij die draak geraakt. Bedankt Sacred. Ik heb zelfs de moed gekregen om het in een keer verder uit te spelen na de raad van Sacrdd en heb het vandaag uitgespeeld, in iets minder dan 15 uur denk ik.
Mensen ik kom steeds niet verder met dat level met die draak en ook als ik 2 van die bolletje vol heb (blauw) en k wil een ram geve dan mis k heb de hele tijd ik heb hem ook wel een keer graakt maar toen vloog er geen kop vanaf.. kent iemand mij verder helpen? grtz.. stannov
Ik zat dus met hetzelfde probleem... Gewoon, als je die bolletjes blauw volledig vol hebt, gebruik kdan dioe power, en je staat in vuur en vlam. als de kop naar je toe komt, dan kaatst hij af tegen dat vuur, als je snel bent, en geluk hebt, ka je zelfs met je speer van Achillis een klap uitdelen (gebruik A, B help bijna niets). En zo gewoon verder doen. Als je er dan een kop afhebt, met en vuurplijn naart die stomp schieten. Zo heb ik het gedaan. (Sorry voor Sacred al ik grotendeels van zijn tekst gekopierd heb) Dan heb ik nog een tip, na een tijdje,; kompt er een opperkop. Die spuwt vuur uit zijn mond. Als dat gebeurt, ga dan zo snel mogelijk in de linker hoek (voorbij de kist met vuurpijlen) staan, daan kan de vlam je bijna nooit tot nooit werken. Als je na de uitle van mij en Sacred er nog niet doorbent, dan weet ik het ook niet, dan heb je geluk nodig denk ik.
wapens kan iemand mij alsjeblieft zeggen hoe ik van dat stomme zwaar en schil naar die 2 dope zwaarden kan switchen... moet dat in the battle zelf of als je je verdiende punten verdient bedankt!
oke weet iemand mischien tips voor het gevecht met die ene koning (naast medusa) ik kom hier ech niet verder
Deze was makkelijk vond ik Gewoon aanval afweren als hij aanvalt, laat hem eerst zijn aanvallen doen. Als hij gedaan heeft, dan val jij aan, maar wees op je hoede dat hij je niet meeneemt met zijn zwaard. Als de straal die door de machine komt, op de grond botst dicht bij jou, laap dan zo vlug mogelijk weg, zorg ervoor dat je uit die groene cirkels bent. Zo zou het moeten lukken (zo heb ik het toch tenminste gedaan.)