Hmmmmzz.........EEEEEEEEEEEEEEEY MENSEN Kheb een paar kleine vraagje voor jullie!! Gaat het online gamen met de xbox makkelijk ook als je een @home connectie hebt??(Ik heb gehoord van wel) De kwaliteit van de DVD speler is die goed??Is dei beter dan die van de PS2?? Laatste vraag: Is de XBOX het geld waard?Want voor 479 euro moet ik er wel van uit kunnen gaan dat ik een GOEDE Console koop!! BVD [GREETZ PIETJE]
Gaat het online gamen met de xbox makkelijk ook als je een @home connectie hebt??(Ik heb gehoord van wel) weten ze nog niet, online gaat je eind dit jaar, paar maanden daarvoor zullen we het wel weten. De kwaliteit van de DVD speler is die goed??Is dei beter dan die van de PS2?? de qualiteit van de speler doet niet onder aan die van een normale DVD speler, en is beter dan die van de PS2 (volgens IGN test) Laatste vraag: Is de XBOX het geld waard?Want voor 479 euro moet ik er wel van uit kunnen gaan dat ik een GOEDE Console koop!! Zeker, als je de games ziet zoals Halo, PGR, Rallisport, Amped en DoA3 weet je echt niet wat je ziet. Daarnaast is het saven op de harddisk vet cool en kun je later online
ik weet niet of je internet snel gaat maar ik denk het wel (vergeleken met casema gaat alles snel) de kwaliteit schijnt overeen te komen met een van de beste dvd-spelers van nu hij is het zeker waard!! je moet maar een keer een paar screenshots kijken en dan ben je verkocht
hehehhehe!! Jah ik denk et wel!!Ik moet alleen nog 2 weekjes sparen en dan heb ik de xbox.....en dan nog de spellen!! Heeft er ook al iemand hardware uitgeprobeerd??
ik wil best eens met die andere controllers spelen maar niet met die u-pad die lijkt me helemaal niet lekker in de hand liggen, en ik heb ook gespeeld by intertoys
gun? Die bestaat nog niet maarre binnenkort komt er een review van de U Pad hier, en ook van een joystick (allebei van thrustmaster), ik hoop binnenkort ook ff wat racewheeltjes te testuh
K thx allenuj (allemaal!!) (Limburgs plat) OJA voor de FPS mensen onder ons!!! Kom eens een kijkje nemen bij www.newworldorder.nl!! ALs je Counter Strike leuk vindt dan moet je vooral deze game in de toekomst spelen!! (Hij moet nog eerst uitkomen)