Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Reviews afwachten is zoiezo slim natuurlijk om teleurstelling te voorkomen :)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep, ga jij ook...?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wel toffe reacties van die gasten.
    Ook Ryan zegt, dat hij net als mij, de AI van de Tegenstander nog aan de matige kant vind. Hoop dat dat verbeterd.

    Verder zijn ze eigenlijk best positief :).
    Het lijkt mij wel tof, maar zoals ik al zei, wacht ik gewoon op reviews, en zie ik het vanzelf wel.
    Spaar het geld liever, voor Splinter Cell 4 en Gears of Wars volgend jaar:D .
     
  5. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Die reviews komen waarschijnlijk voor europa wel op tijd, MS wilde namelijk geen review-versies van een spel aan magazines/sites geven om impressies te voorkomen die in het uiteindelijke spel waren weggewerkt. Maar voordat de xbox360 hier is zijn er al een aantal games in de VS gereleased, dus kunnen ze ook wel review-versies naar europa sturen, of anders gewoon reviews van amerikaanse sites lezen.
     
  6. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    K*t zeg |:-
    Moet je je leeftijd invoeren, doe ik dat, gewoon mijn normale leeftijd waarbij ik dus 16 ben.
    MOET je 17 zijn.....

    Boeit niet, ik dus Refreshen, maar hij onthoudt het gewoon :p. Oftwel, nu moet ik zeker weer mijn Cookies gaan verwijderen voordat ik erin kan?
     
  8. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0

    Gewoon inderdaad ff cookies verwijderen, niks aan het handje. En zag ik daar nu ook weer de (super)dragon hangen? :p
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop serieus dat alle wapens weer terug zijn! dat arsenaal aan wapens wat je op de n64 had was echt UBER vet! met de:

    Far sight
    laptop gun
    reaper
    slayer

    en ik vond het helemaal leuk dat ze allemaal 2 functies hadden waardoor je nog meer wapens leek te hebben.
     
  10. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Far Sight en Reaper komen zeer waarschijnlijk niet aan de orde. De far sight is van de Mayans, en de Reaoer van de Skeddar. En die zullen zeer waarschijnlijk niet in dit deel voorkomen. Carrington weet in dit deel misschien al wel van hun bestaan af, maar Joanna zeker weten niet.
     
  11. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laptopgun in de multiplayer was altijd geweldig. echt blij dat ze dat ding er in hebben gelaten :D
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Iemand die iets meer kan vertellen over de soort wapens. De namen zeggen mij niet zoveel.
     
  13. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag de xboxmagazine gehaald en wat over het spel gelezen,ik ga deze dus echt wel kopen,lijkt me vet gaaf alleen lijkt me quake4 toch wel mooier,maarja dat is mijn mening
     
  14. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja het zijn toch twee heel verschillende games.
    mij lijkt PDZ leuker omdat Quake 4 volgens mij wat meer van hetzelfde is.
     
  15. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    quake 4 is idd heeltijd hetzelfde, pdz lijkt me echt leuker
    als de multiplayer mee zit dan heeft deze game het echt gebakken,
    ik ga hem zeker en vast halen in de winkel
    vooral de verschillende soorten wapens lijken me onwijs gaaf, een echte must-have deze game :)
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb nu al 5 games gepreordered, maar laat deze even voor wat het is. Mijn ervaring is zowiezo dat als ik 4 gamez heb liggen er toch met max 2 speel. Mocht die echt zo goed zijn als velen denken, dan haal ik hem wel.
     
  17. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0

    Alle wapens in Perfect Dark hadden een 2e functie, en allemaal behoorlijk high tech. Zo had je bijvoorbeeld gewoon een normale uzi, en de tweede functie daarvan was een 'lock-on' systeem. Daarmee kon je een character selecteren en zo bleef je automoatisch op hem richten. Daarnaast had je nog bijv. nog de 'dragon', een normale semi-automatische gun die als 2e functie een mijn kon worden die ontplofte als je er langs liep, de 'Avenger', ook een semi-automatisch ding die als 2e functie mijnen enz. kon vinden. En het wapen met de coolste 2e functie was dus de laptop gun. Ook een half-automatisch ding die je als 2e functie op kon hangen als een turret met 50 kogels, die automatisch schiet op alle vijanden.:9

    (De shotgun had als 2e functie double blast, dus 2x achter elkaar iemand door zijn kop knallen zodat je zeker weet dat ie dood is.8) )
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je vergeet de uh.. "Slayer." Als ik me goed herriner was dat de naam van de rocket launcher die als tweede functie een functie had dat je de raket zelf kon besturen en dus overal heen kon vliegen. Heel leuk als iemand wegrent. :cool:
     
  19. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jammer dat ik perfect dark nooit op de n64 heb kunnen spelen,maar ik haal de schade wel in op de 360:D
     
  20. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    http://gepdhq.tripod.com/perfectdarkhq/weapons.htm

    Een overzicht van alle wapens.....:cool:

    Edit: Niet alle wapens staan er trouwens op, de 'huricane' is er niet, een soort van spray wapen met als 2e functie dat je je complete magazijn van 50 kogels in 3 seconden full automatisch er door heen jaagt. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina