1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

geen microsoft games voor xbox1 in 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-noize, 26 okt 2005.

  1. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoef zoiezo nog geen 360, vind het een beetje onzin dat microsoft de xbox nu al dumpt zodat ze hopen op een groter marktaandeel. Ik had liever gehad dat ze pas een nieuwe uitbrachten tot het systeem echt helemaal optimaal benut was. Net zoals sony dat nu doet. Ik bedoel graphics zijn 1 ding maar zoals ik er nu naar kijk is het gewoon meer van hetzelfde alleen dan 10x mooier. Dan wacht ik nog wel even en zie ik dan wel weer of ik iets nieuws wil hebben. Want als microsoft iedere 3 jaar een nieuw systeem uitbrengt dan kan ik net zo goed op me pc gaan gamen.
     
  2. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat gameconsoles er horen te zijn om lang mee te kunnen gamen en niet dat je net als bij de PC iedere 4 jaar een nieuwe moet kopen. Dan blijven de consoles achter op de graphics etc. nou jah lekker boeiend. Als je ziet hoe de graphics van de meeste games op PS2 in het begin waren en hoe ze nu zijn en dat vergelijkt met de xbox moet de xbox nog veeel meer kunnen
     
  3. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoel ik dus, maar dit toont maar eens aan dat het microsoft puur en alleen om de winst gaat, en niet om de gamers zoals hier zovaak wordt geroepen. Tuurlijk gaat het sony en nintendo ook om de winst alleen die supporten hun producten ten minste nog een beetje.
     
  4. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt.
    De xbox kan veel meer dan wat er word laten zien. De Xbox zou grafisch beter moeten zijn dan PS2. Toch zien de spellen op de PS2er de laatste tijd veel beter uit. Tekken 5 bijv. Prachtig
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  5. X-noize

    X-noize Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    nu zijn we al weer wat verder in de tijd, en weten we inmiddels al wat meer over de xbox 360. In de lokale gameshop hier hebben ze al zó'n xbox 360 staan, met het spel call of duty. welk deel had ik niet naar gekeken.
    mij interesseerde alleen de graphics, of het echt beter is dan de xbox 1.

    Als ik heel eerlijk moet zijn,vielen de graphics toch wat tegen. ik heb er ook met meerdere mensen gehad op xboxlive, en hun zeiden dat je dan die passende HDTV van samsung erbij moest kopen. dan kwamen die graphics tot z'n recht. Nou, dat kun je dan met de xbox 1 net zo goed doen. een HDTV en een high definition pack en klaar. dan heb je voor de meeste games al betere graphics weergave.dat met die samsung tv is alleen maar een marktstrategy.


    ik vind dat de hele hype rond de xbox 360 zwaar is opgeblazen, en mensen zijn lekker gemaakt met foto;s en filmpjes van intro films van games. die zien er op de xbox 1 ook wel strak en gelikt uit. maar de zogenoemde "fotorealistische look" zit er niet in, in de gameplay.er is wel iets verbetering, maar om het echt revolutionair te noemen?

    Wat ik ook gemerkt heb, vooral onder de fans van Project gotham racing 2, die ik ook elke dag nog wel speel op live, willen ook graag een xbox 360.
    maar niet zozeer vanwege de graphics, maar alleen om het derde deel van project gotham racing te kunnen spelen.

    ik denk persoonlijk dat de xbox 360 wel vooruit gaat op het gebied van xbox live, en de bijhorende extra mogelijkheden, zoals de marketplace etc. Maar of de graphische kwaliteit echt vooruit gaat, moet ik nog zien.

    wat ik nu wel jammer vind is dat alle xbox 1 games nu voor maar 2 a 3 tientjes de winkels uitvliegen, want ze moeten er vanaf. wil je je xbox verkopen, dan krijg je er nog geen 100 euro voor.iedereen is alleen nog maar gefocused op de xbox 360, en je zult zien. de xbox1 raakt in het verschiet. tuurlijk komen er nog games uit, maar ik denk dat het hele live gebeuren van de xbox 1 gauw afgelopen is,omdat iedereen daarlijk op de xbox360 zit te spelen.wat heb je dan nog aan de oude xbox. alleen nog maar single player games spelen?

    ik vrees het ergste, maar we zullen maar af moeten wachten... :'-(
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik ben het er wel mee eens. Ik denk ook dat de Xbox 360 iets te veel gehyped word. Ik vrees dat de gewone xbox strax verleden tijd is. En dan over 4 jaar ong word de 360 verleden tijd. Je word gewoon gedwongen elke 4 jaar een nieuwe console van 4 a 5 honderd euro aanteschaffen. Niet iedereen kan zoiets betalen. Kan je het wel net betalen en heb je net een mooie 360 komt de volgende generatie alweer. Ik vind ook dat ze wel wat langer kunnen met elke console. Elke 4 jaar is wel wat erg veel. Maarja dat is mijn mening. Want ik denk ook dat ze nog wel wat meer uit de gewone xbox kunnen halen.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou ja dat is wel zeker. Zie alleen maar Doom 3, Chronicles of Riddick, Ninja Gaiden.
    Hoeveel spellen nu op de xbox benaderen grafisch die spellen, ze zijn helaas op 1 hand te tellen.
    Als je dan b.v. God of War op de ps2 ziet, hoeveel dat spel nog uit de inmiddels flink verouderde hardware weet te persen dan weet je gewoon dat we bij de xbox nog eigenlijk niet het uiterste hebben gezien.

    Goed, het is in ieder geval mooi voor de mensen die niet meteen een 360 kopen dat de oude xbox voorlopig nog wel het een en ander aan leuke spellen krijgt.
    Er zijn ook zeker nog wat titels die ik ook wil, ondanks dat ik een 360 ga kopen bij de release.
    Wat ik alleen wel jammer vind is dat juist microsoft besluit om zijn eigen machine niet langer te supporten. Daarmee laat je aan je achterban toch een slecht teken zien.
     
  8. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, voor mij maakt het gelukkig allemaal niet zo uit. Ik krijg de xbox 360 van me ouders (wat klusjes gedaan enzo) en die gewone xbox gaat naar mijn broer. Die studeert en woont op kamers... heeft hij ook weer wat te doen ;)

    Dat er geen microsoft games uitkomen voor de xbox zal mij dus niet zoveel uitkomen, maar als je een specifieke game voorkeur hebt, kan het wel lullig zijn:'-( .

    Nu maar ff jaloers zijn op die amerikanen die vannacht beginnen te gamen :mad:
     

Deel Deze Pagina