ja gewoon bij instellingen je moet het in ieder geval wel saven maar is allemaal vrij simpel te doen...
je moet je xbox eerst 3 x laten koppeltjeduiken en dan erop spugen, dan merkt een sensor dit en die laat je jewel openschuiven, waar dan een klein draaiknopje uitkomt. als je deze 1 rondje vooruit draait gaat de klok op je xbox een half uur achteruit. op de minuut precies afstellen kan dus niet... helaas pindakaas
ja hallo jij hebt het dus over de xbox v3 misschien heeft ie deze niet eens... in oudere xbox gevallen moet je ongeveer een geluid van 80 decibel produceren (wat gelijk staat aan een rijdende auto) ipv hem 3 keer rond te laten koppeltjeduiken oja en de draaiknop zit er niet, het werkt namelijk met knopjes
Ja lach maar met je 3 x koppeltjeduiken en bla bla,ik stel deze vraag voor mijn zoontje van 8 jaar! Die xbox interesseert me helemaal niks,en ik snap er ook geen zak van maar me zoontje van 8 baalt als een stekker van je schijnt voor sommige spellen de tijd te moeten hebben ingesteld,en ik weet begod niet hoe ik dat moet doen,dus een serieus antwoord zou heel fijn zijn bedankt!
oke, komt ie: setting>/ clock>/ time and date>/ 6/11/2005 9.32 AM ^dit is vanuit het menu gezien, er moet dus geen game in de xbox zelf zitten.. time zone staat hier ook, en die moet staan op GMT+01 Paris, daylight savings = Yes
DVD laatje van de Xbox opendoen, dan verschijnt er een optiemenu waar ook de tijd aangepast kan worden. That will do.
als je de stekker van je xbox een geruime tijd uit het stopcontact haalt ( wat ik altijd 's nachts doe), en hem dan weer opstart, komt er automatisch een scherm waarop je de tijd moet instellen, je kan niet missen, gewoon even snachts of voor een paar uur je stekker uit het stopcontact halen.
maar het lijkt me als je zelf toch een klein beetje moeite doet, dat je er zo zelf achter kon komen? Maja je hebt in ieder geval je antwoord en je zoontje kan weer lekker xboxen!
Wat maakt dat nou uit, alsof hij hier geen vragen mag stellen? En als iemand daar gewoon antwoord opgeeft, wat is het probleem?
Oké, Mike7 heeft een antwoordt op zijn vraag gekregen. Verder bestaan er geen domme vragen, maar wel domme antwoorden . Dit topic kan dan ook op slot, want er valt verder niets meer aan toe te voegen! closed