tijdinstelling xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mike7, 5 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mike7

mike7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe en waar kan ik de tijdinstellen bij een xbox.
    alvast bedankt

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon in het xbox menu :confused:

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, gewoon bij instellingen geloof ik

4. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja gewoon bij instellingen je moet het in ieder geval wel saven maar is allemaal vrij simpel te doen...

5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
  6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    je moet je xbox eerst 3 x laten koppeltjeduiken en dan erop spugen, dan merkt een sensor dit en die laat je jewel openschuiven, waar dan een klein draaiknopje uitkomt. als je deze 1 rondje vooruit draait gaat de klok op je xbox een half uur achteruit. op de minuut precies afstellen kan dus niet...
    helaas pindakaas

7. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zozo al die moeite en dan nog niet eens te tijd precies ingesteld... Slechte zaak:cool:

8. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ja hallo jij hebt het dus over de xbox v3
    misschien heeft ie deze niet eens...

in oudere xbox gevallen moet je ongeveer een geluid van 80 decibel produceren (wat gelijk staat aan een rijdende auto) ipv hem 3 keer rond te laten koppeltjeduiken oja en de draaiknop zit er niet, het werkt namelijk met knopjes :cool:

9. mike7

mike7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lach maar met je 3 x koppeltjeduiken en bla bla,ik stel deze vraag voor mijn zoontje van 8 jaar!
    Die xbox interesseert me helemaal niks,en ik snap er ook geen zak van maar me zoontje van 8 baalt als een stekker van je schijnt voor
    sommige spellen de tijd te moeten hebben ingesteld,en ik weet begod niet hoe ik dat moet doen,dus een
    serieus antwoord zou heel fijn zijn bedankt!

10. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    oke, komt ie:

setting>/ clock>/ time and date>/ 6/11/2005 9.32 AM
    ^dit is vanuit het menu gezien, er moet dus geen game in de xbox zelf zitten..

time zone staat hier ook, en die moet staan op GMT+01 Paris, daylight savings = Yes

11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    DVD laatje van de Xbox opendoen, dan verschijnt er een optiemenu waar ook de tijd aangepast kan worden.
    That will do.

12. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    als je de stekker van je xbox een geruime tijd uit het stopcontact haalt ( wat ik altijd 's nachts doe), en hem dan weer opstart, komt er automatisch een scherm waarop je de tijd moet instellen, je kan niet missen, gewoon even snachts of voor een paar uur je stekker uit het stopcontact halen. :+

13. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    maar het lijkt me als je zelf toch een klein beetje moeite doet, dat je er zo zelf achter kon komen? Maja je hebt in ieder geval je antwoord en je zoontje kan weer lekker xboxen!

Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt dat nou uit, alsof hij hier geen vragen mag stellen? En als iemand daar gewoon antwoord opgeeft, wat is het probleem?

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Oké, Mike7 heeft een antwoordt op zijn vraag gekregen. Verder bestaan er geen domme vragen, maar wel domme antwoorden ;).

Dit topic kan dan ook op slot, want er valt verder niets meer aan toe te voegen!

closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina