Eyz, Er bestond al een thread met wat je ging kopen. Maar volgens mij nog niet WAAROM je de nieuwe xbox 360 gaat kopen. Misschien is het wel leuk om te kijken welke redenen iedereen heeft. De xbox 360 heeft natuurlijk mega veel functies. Of koop je hem misschien toch alleen voor een bepaald spel.?? Ik koop de xbox vooral dankzei de mega online mode. En dus de uitgebreide multyplayer spellen. En ook omdat de xbox 360 veel genres heeft die mij aanspreken. En natuurlijk ook de graphics Post je redenen en geef andere inspiratie. En misschien overtuig je wel iemand tot aankoop van de xbox 360
Ik koop hem omdat: Voor bepaalde spelen Hij is uitgebreider Hij is mooier De nieuwe controllers, kreeg last van m'n handen van controller s
Ik koop hem omdat de xbox 1 mij zeer goed bevalt! en we staan nu aan het begin van een nieuwe generatie en daarom wil ik ook graag nu een nieuwe console zodat ik heel wat jaren met het systeem kan doen ben nu 18 en hoop tog wel 23 te zijn als het apparaat vervangen gaatv worden door de volgende xbox
Het is nieuw Ik koop het vooral om de Gfx, want de huidige Box kan nog wel een tijd mee wat betreft gameplay. Daarnaast is het gewoon een heel sexy ding, en ben ik zeer te spreken over deel I van deze prachtige Console-serie.
Mja, als je em niks vind is het zonde. Waarom de 360? Je kan er meer mee dan met de vorige. Grafisch (met sommige spellen, COD ziet er gewoon nog even houterig uit als 1:|) super. De console zelf is mooier. En er zijn gewoon fantastische spellen voor aangekondigd.
Ik koop hem vooral omdat hij eerder komt dan de ps3. De launch spellen spreken mij natuurlijk ook wel aan, anders had ik er sowieso niets aan
Ik koop hem omdat ik anders niet mijn geld kwijt kan....en omdat die mooie witte doos goed bij mun tv past...
omdat ik benieuwd ben naar de grafische pracht die X360 gaat meebrengen in games zoals Kameo, COD2 en Pgr3 etc... en omdat ik het moe ben om op mijn xbox te spelen(al doe ik het nog elke dag )
ik koop hem omdat ik nog nooit op xbox live heb gekunt door cc en dat nu verholpen is en natuurlijk vetten games
Kuch Anders is een goede redenatie ook nooit weg in het topic dat jij noemt. Dit topic bestaat al, dus de deuren gaan dicht mensen. *gaat verder met zijn wafel*