Slechte public relations X-box games ???????????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Widowmaker, 10 nov 2002.

1. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het volgende moet even van mijn hart.
    Ik woon in utreg waar de winkels zoals o.a. frs, bartsmit, v&d en intertoys x-box games verkopen. In de meeste winkels worden de x-box games niet goed gepromoot het zijn vaak van die karige rekken waar ze in staan. In tegen stelling tot de Playstation. En ik weet ook wel dat ps al langer mee draait op game gebied en veel meer games heeft.
    In de frs winkels is het helemaal treurig daar staan de games in de wel bekende xboxdisplay die meestaal ook nog half zijn gevuld.(een uitzondering is de gerenoveerde vestiging op de oudegracht) Ik heb het idee dat de meeste winkels de xbox games nog niet er serieus nemen.
    Het ligt natuurlijk ook aan microsoft want, die zou vaker bij die winkels langs moeten gaan.
    Ik ben trouwens wel een tevreden xboxer.Graag hoor ik wat jullie hier van vinden.
    :confused: :confused:

2. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    mijn games haal ik meestal bij frs (vanwege korting) en als ze ze daar niet hebben ga ik wel naar 1 gameshop daar hebben ze de game die ik wil meestal wel

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Cool is die he?
    Die heeft echt vet veel, en voorin de 5 best verkochte enzo :)

Ik vind het wel meevallen, bij de meeste winkels die ik binnenloop krijgt de Xbox meer ruimte, en betere, dan de Gamecube.
    De PS2 heeft meestal meer aangezien daar veel meer games voor zijn.
    Het is nou ook zo bij onze Intertoys, ze hebben na het SEGAPACK de Xbox centraal gezet en een groter rek gegeven.
    Bij de Dixons, als je daar binnenloopt staan links vooraan, naar de ingang gericht, de PC spellen, en rechts vooraan de Xbox spellen, ook op een mooie plaats dus.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    tja er komt langzaam wel verandering in.. nu de Xbox beter gaat verkopen dan de Cube zie ik langzamerhand wel dat de Xbox een betere plaats inneemt.

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in België valt het ook wel mee,
    een computerzaak die enkel computersoftware verkoopt is nu ook verkoper van xbox- en xboxgames, die is echt wel goed

6. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar in de speelgoedboekjes nu vind ik vooral ps2, gameboy advance, gamecube en ps1, maar toch veel minder xbox, die áls hij her staat, dan nog ondervertegenwoordigd is ook. Gelukkig verkoopt gamemania hem...

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    bij huls (een warenhuis hier in doetinchem) zijn de xbox spellen ook helemaal onder in een hoekje op 1 plank gedrukt..

terwijl de psx games 4 planken daar boven in beslag nemen...=(

dus elke keer als ik daar ben, zet ik alle psx games helemaal onderaan, opgestapeld, en zet ik de xbox games op de 2 middelste planken... :D

8. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep hier in belgie vin ik het ook wel meevallen
    de cube krijgt idd minder plek als de Xbox, maar natuurlijk (?) krijgt de PS2 nog 3x zoveel plaats als een Xbox, mja

alleen spijtig dat ik hier nog niks heb gezien van het SEGA-pack :mad::mad:

Deel Deze Pagina